Skravletråd Oktober

Verdens bste saft

Det var det mannen sa til eldstemann også. Han ga dem hvert sitt glass og guttungen spurte hva dette var. "Verdens beste saft" svarte mannen. "ja, det kjenner jeg" svarte guttungen.

Det var det mannen sa til eldstemann også. Han ga dem hvert sitt glass og guttungen spurte hva dette var. "Verdens beste saft" svarte mannen. "ja, det kjenner jeg" svarte guttungen.
Den erså god, husker da vi besøkte brænne saft og fikk smaksprøver

Har dere planer for i morgen da?

Jeg skal for det meste slappe av, men også handle inn til neste uke, lage middag og legge fredags middagen i marinade...

Flytende barndomsminner.

Rød saft, "konsentrert leskedrikk" som ble laget relativt lokalt her. Brænne saft type rød. De hadde også gul, men den har jeg ingen minner om. Den røde er flytende brndomsminner, rett og slett. Gikk ut av produksjon for en del år siden, men har etter massive ønsker på sosiale medier blitt satt i produksjon igjen nå i høst :)
Måtte bildegoogle. Ingen minner gitt...
Men så snilt av mannen da!

Har dere planer for i morgen da?

Jeg skal for det meste slappe av, men også handle inn til neste uke, lage middag og legge fredags middagen i marinade...

Jobb, fysio, muligens en handletur på senteret til Halloween før jeg drar hjem, håpe jeg får hvile litt før jeg henter unger, eller mannen henter dem, vi får se. Etter det det vanlige, kollaps på sofaen frem til leggetid, muligens avbrutt av at jeg må legge unger dersom mannen skal på dugnad på fotballbana

Jepp, hele 3 uker siden sist:P
Bare minstemann foreløpig...
For meg er det nettopp vettu, for har jo pauser! Var det ikke minste som spydde da og...? Resten slapp det da?

Enten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!
:-o
Kommet hjem nå eller?

Back
Topp