Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdens bste saft
Da sover jeg og. Målet får være å være på lista i morra tidlig da...![]()
Den erså god, husker da vi besøkte brænne saft og fikk smaksprøverDet var det mannen sa til eldstemann også. Han ga dem hvert sitt glass og guttungen spurte hva dette var. "Verdens beste saft" svarte mannen. "ja, det kjenner jeg" svarte guttungen.
Det med biff og løkHvilket potetgull da? Ååå, fikk lyst på pringles jeg nå!
Det kommer segIkke helt fort, nei...
Men 900 nå da
Jepp, hele 3 uker siden sistÅ nei, sykdom igjen?![]()
Det har viDet med biff og løk![]()
Den erså god, husker da vi besøkte brænne saft og fikk smaksprøver
Det kommer seg![]()
Måtte bildegoogle. Ingen minner gitt...Flytende barndomsminner.
Rød saft, "konsentrert leskedrikk" som ble laget relativt lokalt her. Brænne saft type rød. De hadde også gul, men den har jeg ingen minner om. Den røde er flytende brndomsminner, rett og slett. Gikk ut av produksjon for en del år siden, men har etter massive ønsker på sosiale medier blitt satt i produksjon igjen nå i høst![]()
Neste oppdatering må vel da være i ett-tida eller noe...? Da sover jeg lettLike greit det, ja.
Har dere planer for i morgen da?
Jeg skal for det meste slappe av, men også handle inn til neste uke, lage middag og legge fredags middagen i marinade...
Måtte bildegoogle. Ingen minner gitt...
Men så snilt av mannen da!
Så da er det bare å huske det ;-)Ups... Nei jeg vet egentlig det![]()
For meg er det nettopp vettu, for har jo pauser! Var det ikke minste som spydde da og...? Resten slapp det da?Jepp, hele 3 uker siden sist
Bare minstemann foreløpig...
Fått sjekket?Ikke sett på topp 100 lista i det hele tatt denne mnd!!vet ikke om jeg er der engang. Må Kanskje sjekke. .?
Men dit skal du ;-)Jeg har sjekka og jeg er ikke der... Enda![]()
:-oEnten er det der fau møtet nå snart en time på overtid, eller så har mannen min rotet seg bort på vei hjem... det er borte på skolen, liksom. Det tar ikke 50 minutter å komme seg derfra om man så går med begge ungene og plukker blåbær og surgress langs veien... og han hadde faktisk bil!