Bekreftelse på svangerskap til NAV

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei,

Nav må ha bekreftelse på at jeg gravid etter uke 26. Kan jordmor skrive denne eller må jeg bestille legetime? Virker så bortkastet å dra til legen bare for en bekreftelse. Skal på kontroll hos jordmor når jeg er 27+3, hvis hun kan skrive den så kan jeg ta det da og slippe fri fra jobb for å dra til legen.

Jordmor er godkjent. :)

Skal se om jeg får det av sykehuset på mandagen når jeg skal til vekstkontroll. De skrev også legeattest for en flyreise da jeg var gravid med førstemann. Så kanskje slipper jeg å mase på legen ;)

Ifølge min jordmor i dag, ville ikke nav godta noe skrevet før 26+6..men i forrige svangerskap hadde jeg fra 26+0 og det godtok nav. Men jeg skal på nav i morgen, så da får jeg se hva de sier da.

Ifølge min jordmor i dag, ville ikke nav godta noe skrevet før 26+6..men i forrige svangerskap hadde jeg fra 26+0 og det godtok nav. Men jeg skal på nav i morgen, så da får jeg se hva de sier da.
Å herlighet! Skal sjekke hva hun skrev sist. Tror jeg har en kopi av det.

Forrige gang skreiv legen min brevet i uke 24-isj, og daterte det frem i tid :P Nå skal jeg til jordmor på 26+0, så får bare hun til å skrive :)

Å herlighet! Skal sjekke hva hun skrev sist. Tror jeg har en kopi av det.
Forrige gang skreiv legen min brevet i uke 24-isj, og daterte det frem i tid :p Nå skal jeg til jordmor på 26+0, så får bare hun til å skrive :)

Jeg spurte på nav foreldrepenger på face i dag, og der skrev de at det er godtatt fra 26+0. Så da kan jordmora bare fortsette å tro hva hun vil :P

Back
Topp