Hatt bilen siden jeg fikk lappen da, så den har vært god og. ❤ igrunnen bare de siste par årene den har begynt å skrante.Ja det skjønner jeg godt at du gjør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt bilen siden jeg fikk lappen da, så den har vært god og. ❤ igrunnen bare de siste par årene den har begynt å skrante.Ja det skjønner jeg godt at du gjør![]()
Usj, sliter med en sta forkjølelse her og!Ja alt er tipp topp :-D
Hadde jeg bare blitt kvitt hosten![]()
Ja det blir noe spesielt med den første ;-)Hatt bilen siden jeg fikk lappen da, så den har vært god og. ❤ igrunnen bare de siste par årene den har begynt å skrante.
Jeg har vært på jobb.Hva har du gjort idag da?![]()
Ja er noe skikkelig dritt :-oUsj, sliter med en sta forkjølelse her og!
Den er blitt en del av familien, for å si det sånn.Ja det blir noe spesielt med den første ;-)
Jeg har hatt.... La meg se....
5 biler, den vi har nå er nr 6 :-o
Hehe..Kanskje han ikke vil jobbe fastMå jo være kjempemotivasjon for han å finne seg noe fast!![]()
Men kanskje godt med en ny nå som vinteren kommer og. Men kuldegrader og enda værre å få start på bilenJepp...vi gjør det
Men fant ut at pappa har batterilader, så kan kanskje gjøre susen med den.. En stund..
Syns det skal stå respekt av at du faktisk gjorde det![]()
Hehe kanskje han er litt lettere neste gang vi skal ha noe nytt daNope, han kommer nok til å innse det han og!![]()
Vil tro at du streker betyr baby.Øøøhn, hjelp!mottok kinesiske graviditetstester fra ebay idag.. Er 11 (snart 12) dpo.. Men siden jeg ikke er dreven innenfor testing eller kinesisk så aner jeg ikke hva som betyr baby og ikke
Vis vedlegget 143031
Nei egentlig ikke ;-)Den er blitt en del av familien, for å si det sånn.![]()
Oioi, bytter du bil ofte? Ser for meg at jeg og kommer til å gjøre det når jeg først kjøper ny.![]()
Okay, tuuuusen takkVil tro at du streker betyr baby.
Der det er en C og pil, er nok kontrollstreken (for å se at testen virker) og T med pil er srlve teststreken.![]()
To streker betyr gravidOkay, tuuuusen takkHelt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig
Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig![]()
Men kanskje godt med en ny nå som vinteren kommer og. Men kuldegrader og enda værre å få start på bilen![]()
Her er koblinga til det ene blinklyset gåent, det ene bremselyset slutter å virke hele tiden, knappen på nøkkelen er ødelagt, ene biten av håndtaket datt av i fart, diverse bulker, abs-sensoren er ødelagt så den tror det er glatt hele tiden, og sentrallåsen virker ca 30% av tiden.
Jeg ønsker meg ny bil.![]()
Tusen takkTo streker betyr gravid![]()
lykke til
Regner med at vi kommer til å ha bilen vår en 5 å til før vi bytte den, er "bare" en 2010 modell
Øøøhn, hjelp!mottok kinesiske graviditetstester fra ebay idag.. Er 11 (snart 12) dpo.. Men siden jeg ikke er dreven innenfor testing eller kinesisk så aner jeg ikke hva som betyr baby og ikke
Vis vedlegget 143031