Afrika....

nyttliv1gangsmamma

Første møte med forumet
Noen som har reist til Afrika med sitt barn?
I såfall, hvor gammelt var barnet ditt da du følte det var trygt å reise?
Hvordan gikk det med vaksiner?

Jeg tenker ikke bo i bushen, vært dere mange ganger før så er midt på treet standardmessig...

Noen som har erfaring?

Ikke erfaring selv, mem jenta mi var ei uke i gambia med faren når hun var 6. 2 år senere, og hun snakker om den turen hele tiden. Vaksiner gikk helt fint, det var et trygt reisemål, og lagt opp for turister og barnefamilier mtp hoteller og slik. :)
Gambia skal visst være veldig fint å reise til med barn.

Vi snakker om å kanskje dra TIL Afrika i vinter.Sitter å ser på Internett hver dag:p
Velsa er 5 år, minsten er 1. År. Alder på barna har ingenting å si for oss. Vi vaksinerer.

Ikke erfaring selv, mem jenta mi var ei uke i gambia med faren når hun var 6. 2 år senere, og hun snakker om den turen hele tiden. Vaksiner gikk helt fint, det var et trygt reisemål, og lagt opp for turister og barnefamilier mtp hoteller og slik. :)
Gambia skal visst være veldig fint å reise til med barn.
Gambia er ett av stedene vi ser på:)

Vi planlegger å muligens dra til senegal når gutten vår blir 1 år, og planen er å være der 2 mnd. grunnen er at mannen min er derfra og det blir at vi drar dit så ofte vi kan. Krever en del forbredelse m vaksiner etc bare. Litt kjedelig at det er malaria der, så må ta medisin + forebygge så godt vi kan når vi er der. Men tror vi skal få et toppers opphold der :)

Noen som har reist til Afrika med sitt barn?
I såfall, hvor gammelt var barnet ditt da du følte det var trygt å reise?
Hvordan gikk det med vaksiner?

Jeg tenker ikke bo i bushen, vært dere mange ganger før så er midt på treet standardmessig...

Noen som har erfaring?
Hvor i Afrika da? :)

Jeg har vært i sentralarfika. Tror jeg ville gått for et land i nord eller vestkysten, eventuelt sør-Afrika. I de fattigste landene i sentralafrika er det både malaria, svært trafikkfarlig og lav standard generelt. 8/10 i vårt reisefølge ble matforgiftet, ikke jeg da. Men tror det kan være ekkelt med små barn.

Back
Topp