Høres bra ut nå daFørste gang jeg fikk gravid, gikk jeg og bare til fastlege. Jordmor der var bare noe pjatt. Denne virker bedre.ny jordmor og ny fastlege. Nye for meg iallefall.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut nå daFørste gang jeg fikk gravid, gikk jeg og bare til fastlege. Jordmor der var bare noe pjatt. Denne virker bedre.ny jordmor og ny fastlege. Nye for meg iallefall.
![]()
Haha, da kommer jeg til degJa, hehe. Da blir det spådame karriere på meg![]()
Jeg tok den rett og slett fordi søstra mi som er 3 år eldre, tok den. Da tenkte jeg at om hun klarer den så skal jeg klare denHaha, høres likt ut som hos megmen begynner å innse at det er på tide å bli voksen nok til å kjøre rundt på ærend selv
![]()
Takk, det var en fin og rolig dag. Fikk startet å vaske litt til jul på jobb dsGod morgen
Ha en fin dag på jobb!
Faren hadde behov for noen rene klær når de skulle flytte han fra sykehuset til sykehjemmet så han hadde visst vært og funnet det til han. Var visst ikke godt nok så mye frem og tilbake forsto jeg. Og faren mente han hadde sagt noe annet enn det han hadde gjort så litt styrDet var godt! Hva vsr det han hadde gjort da?
Ja, kvinnelig fastlege kan jeg se for meg er greit å ha i svangerskap og!Høres bra ut nå daneste gang jeg blir gravid skal jeg be om ny jordmor
har ny fastlege nå så håper hun er god
![]()
Uff da, ja da flyr timene!Faren hadde behov for noen rene klær når de skulle flytte han fra sykehuset til sykehjemmet så han hadde visst vært og funnet det til han. Var visst ikke godt nok så mye frem og tilbake forsto jeg. Og faren mente han hadde sagt noe annet enn det han hadde gjort så litt styr
Ja går fort litt tid daUff da, ja da flyr timene!
Hadde kvinnelig sist. Som selv har 3 tette barn. Hun hadde akkurat kommet av permisjon midt i graviditeten min. Hennes vikar, men mann, var fantastisk. Både samboeren min og meg savner hanJa, kvinnelig fastlege kan jeg se for meg er greit å ha i svangerskap og!
Uff, høres litt slitsomt ut. Men må vel til.Ja går fort litt tid da. Og nå måtte han inn igjen med noe klær på vei til trening fordi det han hadde ikke var bra nok :-/
Håper på like bra legging idag ogDa er det leggetid her med ett stk trøtt gutt![]()
Den var sjelden!Hadde kvinnelig sist. Som selv har 3 tette barn. Hun hadde akkurat kommet av permisjon midt i graviditeten min. Hennes vikar, men mann, var fantastisk. Både samboeren min og meg savner hanvi hadde begge han. Men hun var relativ taus og gjorde bare det mest nødvendige. Hyggelig, men ikke like god som vikaren sin
![]()
Ja kjenner det tærer litt på familielivet vårt sånn som han kan styre på til tider. Ja han har kols og ifølge legene kommet til siste stadiet nå forstår jeg. Men han ser ikke selv hvor syk han faktisk er og ser for seg at han skal hjem igjen og kjøre bil osvUff, høres litt slitsomt ut. Men må vel til.er faren veldig syk?
Uff, det er ikke bra. :/ en fæl sykdom det der. Og må jo være enda verre hvis pasienten ikke innser hvor dårlig han er. :/Ja kjenner det tærer litt på familielivet vårt sånn som han kan styre på til tider. Ja han har kols og ifølge legene kommet til siste stadiet nå forstår jeg. Men han ser ikke selv hvor syk han faktisk er og ser for seg at han skal hjem igjen og kjøre bil osv
Gjør detHaha, da kommer jeg til deg![]()
Ja hadde nok vært lettere om han forsto selv hvor langt det var kommet:-/. Ikke kan pårørende eller leger fortelle for mye til han heller for da faller han ennå lenger ned i kjelleren. Sliter litt psykisk pga sykdommen. Tror aldri han helt har forsonet seg med sykdommenUff, det er ikke bra. :/ en fæl sykdom det der. Og må jo være enda verre hvis pasienten ikke innser hvor dårlig han er. :/
Håper også detHåper på like bra legging idag og![]()