Se der jaSitter hos frisøren og venter på at eldste skal bli ferdig.
Vis vedlegget 142987
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der jaSitter hos frisøren og venter på at eldste skal bli ferdig.
Vis vedlegget 142987
Nei er ikke det. Men nå er han hjemmeHmm... ikke godt å si?
Jeg kan være slik jeg også. Lurte på om svigerfar hadde blitt dårligere men var heldigvis ikke detJeg blir alltid så bekymra når min ikke tar telefonen. Katastrofetenker!
Er ikke lenge til detJeg tror snuppa. kommer 12.nov
Ha ha du er så herligIkke sant når man rydder kjøkkenet må man gjøre det ordentlig?
Så dersom man finner en 1/3 pose potetgull i skapet må den også ryddes![]()
Nei, det er det i såfall ikke. Om jeg har rett kan man lure på da menEr ikke lenge til det
Lykke til med bilen daDa skal vi ut på tur...krysser fingrene for at bilen starter idag![]()
Hva er det?Jeg må slutte å se sofias engler.. Tårene triller
Høres ut som om den begynner å skrante litt ja![]()
Program hvor de hjelper menesker i tøffe situasjoner med å ordne husetHva er det?
Er vel bare å sette opp et regnestykke over hva dere har betalt i reparasjoner og drivstoff det siste året.
En nyere bil vil sikkert bruke 20% eller mer mindre i drivstoff.
Så legg sammen aller reparasjonskostnadene + 20% av drivstoffet så ser du hva du har råd til
Ikke lenge igjen detJeg tror snuppa. kommer 12.nov
Har ikke lappensambo satt gjen bilen hjemme når han dro på reising, men med tanke på at det er 6år siden sist jeg øvelseskjørte så er det best å la være
Skal begynne å øve med han så fort vi kommer på det når han er hjemme da, så mangler bare å spare til lappen
![]()
Min var dårlig. Valgte å kutte henne ut og kun gå til lege. Men savna å ha en som kunne mer om svangerskap enn bare prøver og blodtrykk.Ja, hun burde nå iallefall ha det.![]()
Ja, hehe. Da blir det spådame karriere på megIkke lenge igjen detblir gøy å se om du har rett
![]()
Det var godt! Hva vsr det han hadde gjort da?Jeg kan være slik jeg også. Lurte på om svigerfar hadde blitt dårligere men var heldigvis ikke det
Første gang jeg fikk gravid, gikk jeg og bare til fastlege. Jordmor der var bare noe pjatt. Denne virker bedre.Min var dårlig. Valgte å kutte henne ut og kun gå til lege. Men savna å ha en som kunne mer om svangerskap enn bare prøver og blodtrykk.
Haha, høres likt ut som hos megAah. Skjønnertok den selv for snart 2år siden. hadde helt angst for tanken på å gjøre bil
og ikke øvelseskjørt siden jeg var 17
![]()