Heihei!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Har snoket inne her noen uker, på tide å si hei!
Denne er virkelig ikke planlagt, å kjenner jeg trenger litt tid på å glede meg men jeg vet det blir bra til slutt, til nå ser jeg bare problemene;) foreløpig termin 19.Juni!

Velkommen!! :D er selv VELDIG uplanlagt gravid (igjen!!), og i samme båt.. :)

Velkommen!! :D er selv VELDIG uplanlagt gravid (igjen!!), og i samme båt.. :)

Godt å se vi er flere i grunn men jeg vet jo det blir bra til slutt, å gleder meg jo til masse babykos!
Men tror neste sommerferie blir travel, 4 barn hjemme! håper på fint vær og en rolig baby som søsknene sine!

Velkommen til oss :-) du gleder deg nok masse etterhvert :-) Men skjønner at du trenger tid, er jo helt normalt det :-) :-)

Godt å se vi er flere i grunn men jeg vet jo det blir bra til slutt, å gleder meg jo til masse babykos!
Men tror neste sommerferie blir travel, 4 barn hjemme! håper på fint vær og en rolig baby som søsknene sine!
Ja det blir det vettu :) Har allerede babykos jeg, minste er bare litt under 6 mnd :p Og de to andre er 2 og 6, så dette er litt galskap :o haha!

Ja det blir det vettu :) Har allerede babykos jeg, minste er bare litt under 6 mnd :p Og de to andre er 2 og 6, så dette er litt galskap :o haha!

Oj såpass ja;) min "baby" er 1 år synes det blir tett nok jeg! Men utrolig hva som går seg til:)

Back
Topp