St.olavs

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Hei:) jeg har vært inaktiv i et par år, etter at vi lyktes på egenhånd med å bli gravide. Hadde da et mislykket IVF forsøk på riksen i 2012. Nå ser barn nummer to ut til å la vente på seg, så nå er vi søkt inn til forsøk nummer to på St.Olavs siden vi nå bor her. Noen fler som skal i gang med forsøk der iløpet av høsten/vinteren? Vi var i starten på oktober inn og tok blod og sædprøver. Når kan vi forvente å få komme til samtale tror dere? Så spent på ventetiden.

Hei:) jeg har vært inaktiv i et par år, etter at vi lyktes på egenhånd med å bli gravide. Hadde da et mislykket IVF forsøk på riksen i 2012. Nå ser barn nummer to ut til å la vente på seg, så nå er vi søkt inn til forsøk nummer to på St.Olavs siden vi nå bor her. Noen fler som skal i gang med forsøk der iløpet av høsten/vinteren? Vi var i starten på oktober inn og tok blod og sædprøver. Når kan vi forvente å få komme til samtale tror dere? Så spent på ventetiden.
Vil tippe at dere får et brev om en, maks to, uker med time. Men vær forberedt på at det kan være lenge til selve timen.
Vi er gang med ivf nå. Starter med første runde når tr kommer om to uker. Og vi hører til St Olav :)
Masse lykke til! Og bare spør om du lurer på noe. Vet ikke så mye selv enda, men noe har jeg fått med meg ;)

Tusen takk for svar:) spennende å være igang da hvor lenge var det til samtalen deres fra dere mottok brev sånn ca? Håper sånn at det kan bli før jul

Tusen takk for svar:) spennende å være igang da hvor lenge var det til samtalen deres fra dere mottok brev sånn ca? Håper sånn at det kan bli før jul
Vi søkte i juli og fikk brev om time i september, da var timen bare 1 mnd etter og 1 uke etter timen fikk vi brev om oppstart :)

Vi søkte i juli og fikk brev om time i september, da var timen bare 1 mnd etter og 1 uke etter timen fikk vi brev om oppstart :)
Åj det gikk jo egentlig fort da, med tanke på sommerferie innimellom der også. Er så spent at jeg går på veggen snart. Vil bare komme igang.

Vi har time til gynekologen om 2 uker, så da håper vi at vi blir henvist til st.olavs med en gang:)

Da har vi fått brev om samtale, 6 januar. Altfor lenge til, samtidig som det er litt greit også. Nå kjører vi to sykluser med begge på pergotime først, så håper vi at vi lykkes før januar

Back
Topp