God morgenGod morgen alle sammen! Idag er det svangerskapskontroll, alltid like spennende å se om jeg har fått uvi igjen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen! Idag er det svangerskapskontroll, alltid like spennende å se om jeg har fått uvi igjen!![]()
God morgenGod morgen. Ligger I senga enda. Men nå er jeg nødt til å stå opp! Barnehage og jobb neste.
Huff da?@&!*$!!
Drittbil. Jeg vil ha ny![]()
God morgenGod morgen. Ligger I senga enda. Men nå er jeg nødt til å stå opp! Barnehage og jobb neste.
Ja kan ikke klageGod morgen
Sovet godt?
Håper du får en fin dag på jobbGod morgen. Ligger I senga enda. Men nå er jeg nødt til å stå opp! Barnehage og jobb neste.
Ja, det er kjempe godtJordbærKjøpte kjempefine belgiske jordbær på butikken, men dem var nok litt sure.. Men det får gå! Er så innmari godt å ha jordbærsyltetøy i fryseren gjennom vinteren. Lagde litt i sommer og, men det gikk fort unna gitt!
Hehe, veldig fornøyd med husmorpoeng fra RonjaR!
8)
Takk for det!God morgenog lykke til på kontroll!
Får satse på detDet bår vi da kunne klare å slå i dag![]()
Lykke til på kontrollGod morgen alle sammen! Idag er det svangerskapskontroll, alltid like spennende å se om jeg har fått uvi igjen!![]()
Fjoh! Klarte det på håret daDere skrev over 6000 innlegg i går![]()
6004 for å være nøyaktig![]()
Hva skjer?@&!*$!!
Drittbil. Jeg vil ha ny![]()
Kan vente til desemberAaaltfor tidlig![]()
Sålenge den kommer til julaften wr jeg fornøydKan vente til desember![]()
Fikk du bare 300?På meg også![]()
Kjipt, håper det går seg tilJa kan ikke klage. Litt vel tidlig morgen bare. Mini sliter med stilling av klokken
Håper uvien holder seg unnaTusen takk!sitter og venter nå!
![]()
Enig med duSålenge den kommer til julaften wr jeg fornøyd![]()