Hva slags syltetøy laget du?Nei, kan ikke det...Var ferdig med lesing og legging kl 20. Nå har jeg laga litt syltetøy og rydda litt. Så nå hekler jeg og venter på Farmen
![]()
Husmorpoeng!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags syltetøy laget du?Nei, kan ikke det...Var ferdig med lesing og legging kl 20. Nå har jeg laga litt syltetøy og rydda litt. Så nå hekler jeg og venter på Farmen
![]()
Hadde 30 eller noeSikkert mer enn på meg, jeg har vel fått 15 innlegg eller der omkring
Det bår vi da kunne klare å slå i dagHadde 30 eller noe
Altfor tidlig?!Ja, vet du hva. den trenger ikke komme enda![]()
Han sa han så en søt jente med baby, så da må jo det være deg?Sikker på det ?![]()
Uff da hva skjer?@&!*$!!
Drittbil. Jeg vil ha ny![]()
Kjedelig at han er mye borteI perioder er han mye borte. Og har vel vært mer borte enn hjemme de siste to-tre månedene.. Men før sommeren var han vel totalt borte 3-4uker på et halvt år.. Håper det blir mindre nå fremover i og med at vi prøver å få barn![]()
På meg ogsåLite skravling pp meg i dag
Så kuleRandom quote ;-)
Her er neglene mine nå ;-)
Litt usikker på om det skulle vært mer på tommelen :-o Vis vedlegget 142890
JordbærHva slags syltetøy laget du?
Husmorpoeng!!
Aaaltfor tidligAltfor tidlig?!![]()
Det skjønner jegVil ha vil ha vil ha![]()
Iskrem er bestandig verdt detJa, den var veldig verdt det![]()
Prøvd youtube videoer og garnstudio.com sine sider?Prøver å lære men gir opp :/ jeppog bursdag forberedelser !!
![]()
Mine to yngste kommer stadig hjem fra barnehagen med neglelakkJeg fikk hjem min sønn med neglelakk fra bhg et par ganger i den første bhg han gikk i. Div ikke sånn design da...
Armer til barnegenser. Tenker jeg skulle få armene ferdig før bolen, siden jeg synes armene er litt pirk og strikkeHva strikker du da?