Junimirakelet

W

Wardruna

Guest
I dag fikk vi se hjerteslag!! Er fortsatt helt skjelven.
Dette blir spennende fremover. Mitt aller første gull, foreløpig termin 19 juni. Så det blir en fantastisk 30 årsgave til meg selv!!
 
Kjenner jeg er jævlig skuffa.. Mannen fortalte sjefen sin om graviditeten i dag, pga ul..
Ikke fikk han noe gratulerer og ikke fikk han spørsmål om hvordan det gikk da han kom tilbake. Det sjefen var opptatt av var hvordan de skulle løse pappaperm, for de kom til å tape mye penger på han.. Og sjefen snakka ikke til han på resten av dagen!!
Kjenner jeg blir forbanna og lei meg...
Jævla idiot!!!!
Nå er vi redd han skal få sparken, men på et annet grunnlag ifølge firmaet...

Virkelig ikke dette vi forventa..
 
Kjenner j. H er jævlig skuffa.. Mannen fortalte sjefen sin om graviditeten i dag, pga ul..
Ikke fikk han noe gratulerer og ikke fikk han spørsmål om hvordan det gikk da han kom tilbake. Det sjefen var opptatt av var hvordan de skulle løse pappaperm, for de kom til å tape mye penger på han.. Og sjefen snakka ikke til han på resten av dagen!!
Kjenner jeg blir forbanna og lei meg...
Jævla idiot!!!!
Nå er vi redd han skal få sparken, men på et annet grunnlag ifølge firmaet...

Virkelig ikke dette vi forventa..
Hørtes ut som en utrolig kynisk sjef. Håper det går bra. Men uansett ikke lov å si slike ting. Pappaperm er vel en norsk rettighet, så han må jo være en idiot som gidder å komme med slike utalelser. Kjenner jeg blit skikkeli sur på deres vegne også.
 
Hørtes ut som en utrolig kynisk sjef. Håper det går bra. Men uansett ikke lov å si slike ting. Pappaperm er vel en norsk rettighet, så han må jo være en idiot som gidder å komme med slike utalelser. Kjenner jeg blit skikkeli sur på deres vegne også.

Ja, jeg blei helt satt ut... Dagen hans i går starta med å bli kalt inn på teppet for å få huden full siden han lå hjemme med feber onsdag-fredag.. Fantastisk herlig!!
Spent på hvordan det blir fremover...
 
Ja, jeg blei helt satt ut... Dagen hans i går starta med å bli kalt inn på teppet for å få huden full siden han lå hjemme med feber onsdag-fredag.. Fantastisk herlig!!
Spent på hvordan det blir fremover...
Uff.. Alt folk skal liksom finne seg i? Sa mannen din noe til sjefen da? eller er han så autoritær at det ikke går an å si noe? Burde nesten blitt meldt til verneombud. Hvis de har noe slikt på jobben hans da :)
 
Uff.. Alt folk skal liksom finne seg i? Sa mannen din noe til sjefen da? eller er han så autoritær at det ikke går an å si noe? Burde nesten blitt meldt til verneombud. Hvis de har noe slikt på jobben hans da :)

Det nytter ikke å si noen ting, for det ender opp med 1 av 2..
1. Han får enda mer huden full, sjefen er nordlending og vil tro hele byen hører han..
2. Sjefen bare går når han er ferdig kjefta

Han hadde visst ikke sagt noe i dag, ikke så mye som sett på mannen min en gang..
Mannen min er lærling, så "heldigvis" er nav innblandet i hele opplegget.. De skal ha et møte til uka, så blir spennende å se hva man får ut av det.. Er så lei forskjellsbehandling på arbeidsplassen hans, spyr snart!!
 
Det nytter ikke å si noen ting, for det ender opp med 1 av 2..
1. Han får enda mer huden full, sjefen er nordlending og vil tro hele byen hører han..
2. Sjefen bare går når han er ferdig kjefta

Han hadde visst ikke sagt noe i dag, ikke så mye som sett på mannen min en gang..
Mannen min er lærling, så "heldigvis" er nav innblandet i hele opplegget.. De skal ha et møte til uka, så blir spennende å se hva man får ut av det.. Er så lei forskjellsbehandling på arbeidsplassen hans, spyr snart!!
Der mannen min jobbet tidligere var det akkurat sånn. Min mann er heldigvis flink til å bare lukke ørene. Han hadde en avdelingssjef som visst var helt forferdelig stygg i kjeften med de som var på avdelingen. som om han nøt å skrike og herse på folk. Heldigvis var det jo ikke han som hadde makten til å sparke noen, eller true med det. Men var uansett veldig ubehagelig for de lærlingene som var der. Noen ville flyttes en annen lærlingplass, andre gikk til sak både med verneombud og opplæringskontoret. Skrikeren er ikke lenger avd.sjef. heldigvis. Det hjelper tydeligvis å klage. Mannen min likte seg aldri på den jobben, men har nå startet eget firma, og er meget lykkelig med det valget :)
 
Back
Topp