Jeg synes du burde kaste inn håndkle jegDet vurderes fortløpende om 40% er for mye ja, det kjennes nesten sånn ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes du burde kaste inn håndkle jegDet vurderes fortløpende om 40% er for mye ja, det kjennes nesten sånn ut.
Det er braJada gikk kjempefint![]()
Det var detHåper der var koselig![]()
Nei, følger ikke medEr det noen som skal se på Jakten idag eller?![]()
Huff, har det ikke blitt bedre?.:/Prøver å legge snuppa.. hun har tviholdt seg våken leeenge nå. Litt vrang for tidensåå.. her har man sittet siden halv 7 og prøvd legging
![]()
Hadde jeg også gjortVelger glatt arbeidshelg![]()
Off da:-/. Håper hun sovner snartPrøver å legge snuppa.. hun har tviholdt seg våken leeenge nå. Litt vrang for tidensåå.. her har man sittet siden halv 7 og prøvd legging
![]()
Godt muligKanskje bare drømmer?![]()
Sitter ved siden av henne nå. Øynene begynner å falle igjen, så tror ikke det er lenge nå. Mata og skifta på henne på nytt, så tror det gjorde susen. Vært så lenge våken at hun ble sulten igjenOff da:-/. Håper hun sovner snart![]()
Tror de fleste hadde detHadde jeg også gjort![]()
Så koseligHjemme fra venninnebesøk![]()
Aha. Da tror jeg får følge med neste sesong heller!Ja, Lofoten sist program![]()
Njeee. Hun er litt vrien på leggingHuff, har det ikke blitt bedre?.:/
Såbra daDet var det![]()
Da sovner hun nok snartSitter ved siden av henne nå. Øynene begynner å falle igjen, så tror ikke det er lenge nå. Mata og skifta på henne på nytt, så tror det gjorde susen. Vært så lenge våken at hun ble sulten igjen![]()
Er jo så spennende!Nei, følger ikke med![]()
TakktakkGod bedring!![]()
Hahaham **doh!** neei, blir nok ikke det igården herJakten på kjærligheten!![]()