Høres lurt ut i grunn![]()
Mhm..er ett år siden sist den var inne
Bare håper den ikke feiler for mye...begrensa hva jeg gidder å betale på den, når vi alikevel vil ha ny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt ut i grunn![]()
Krysser fingrene, kanskje den ikke er så sur på dere lengre![]()
Så braingen ny bil enda altså?
Ja, det gjør hanOg enda tisser han ut senga...? Hvilken bleie bruker dere da?
God kveldGod kveld jenter![]()
Jeg er vist kortere enn antatt og vi så ikke noe hjerte banke. Vi så fosteranlegget, fostersekken og hun kjente livmoren var utvidet. Skal tilbake neste tirsdag. Siden henne vet når ca eggløsning min var er jeg ikke reddfor er da en uke kortere 5+3/5+4. Sårheten min er crinone men hun tok prøve av meg
legetime på onsdag og får enten svar på hcg i morgen eller onsdag. Litt redd men vi begge er i sjokk !! Så slapper av og tenker at det var for tidlig
![]()
Hva gjør dere i kveld?her bare slapper vi av
![]()
Krysser fingre for en god nattOg der kapitulerte mini til fordel for søvnen. Hadde sin kamp da han var så utrolig trøtt men å sovne skulle han ikke. Så litt sutring, mammakos, herjing i sengen, utforske bamsene, litt mer mammakos så overmannet søvnen han❤. Håper han sover godt nå og ikke har x antall oppvåkninger ila kvelden
Ja men hørte det kom litt småsutring så gubben gikk inn for å kikkeNå sover han vel?![]()
Gjorde det men kom litt smålyder nå så gubben gikk inn og kikket;-)Håper han sover fint nå![]()
Glad for detGod kveld
Så bra dere blir tatt godt vare på, og får ny Ul
Her er det bare sofa i kveld!
Hehe, lett valgJa når valget er å starte med arbeidshelg kontra julaften foretrekker jeg arbeidshelg![]()
Uff da, stakkars lilleMeg er nå i hovedsak svangerskapsrelatert.
OJ blir ikke kvitt øyekatarr, slimhoste, feber etc.
Du må henge i skal du rekke det før midnattOg jeg må komme i gang med dagens første, og trolig eneste...
God kveldgrattis med ny bil!
Forresten: min mann så dere idag![]()
Han mykner vel til![]()
TakkGratulerer med ny bil! Hvilken har du kjøpt?
Uff daUsj, hjemme alene enten til onsdag eller fredag siden kjærest dro på reisejobb igjen idag etter en uke ferie.. Og hva skjer ? Jo, jeg havner på sofaen med en forkjølelse... "Atchjoooo"!!![]()
Var deg han så ved kaffemaskin da han skulle ha kaffeTakkvar bare meg da
så sikkert han å
Ja han burde det
Takk takk en Skoda![]()
Alltid spennende med ny månedVeldig spent på hva som venter![]()
Det skjønner jeg
Kanskje 40% er for mye nå??
Høres herlig utStod opp kl 8, la meg igjen kl 10 og sov til kl 12![]()
HahaJeg ogSkal lese siste kapittel i boka om Hakkebakkeskogen. Venter bare på at mini skal bli ferdig på do (bruker like lang tid som pappa sin :O)