Skravletråd Oktober

ouæææhhh.... det ringte på døra og mannen gikk ned siden jeg satt i telfeonen, og vips har han bestilt oss ei tre dagers matkasse, sånn middagskasse, fra godt levert. Jeg ser på menyen for den uken den kommer, og ser at det er ikke en eneste av de fem (vi skal jo altså ha tre av dem jeg vet bare ikke hvilke tre) jeg tror er noe alle i familien liker, jeg liker kaaaaaanskje en, og takler vel muligens to, av dem, mannen muligens de fleste og ungene, vel en eller to. Jeg har sett på matkasser hver gang, men på barnekassene da, dog pga nøtteallergien til guttungen landet visst mannen og selgeren på original for der er alt fra bunnen. Jeg kjenner at jeg gruer meg inderlig og kommer til å trenge myyyyyyyyyye drikke og definitivt kveldsmat denne uka. Atlanterhavsuer med hvitløk og østerssaus? seriøst? Jeg brekker meg av tanken!!!

Går det også nå? :O
Er det sånn kjendisversjon eller vanlig?
Vanlig versjon;) går også på mandager ja. Er det 20:30 mon tro? Vi pleier se i opptak, for å slippe reklamene... Men ser opptaket samme kveld da;)

Tror du må slutte tenke på det nå... Når skal du til legen igjen?

Jeg har ingen legetime, utover at jeg må jo ha en rundt 2.12 for da går sykemeldinga ut, men den er ikke bestilt da. Jeg skal til jm om to uker på ordinær kontroll.

Ja ❤️❤️ ingenting tyder på noe annet :) nervøs for svar på hcg nå. For det er 5 dager mellom så hvordan regner legen da. Må være dobbelt på 4 dager og dele dobbelt på 2 da for den siste dagen. I såfall 12-16000 burde den være på

Skjønner du er nervøs. Men du er gravid og dere er kommet langt kontra tidligere. Vær optimistisk ;)

Prøver å legge snuppa.. hun har tviholdt seg våken leeenge nå. Litt vrang for tiden:p såå.. her har man sittet siden halv 7 og prøvd legging :p

Jeg er det :) ❤️ jeg fikk aldri så sterk hcg. Men angsten tar meg på kvelden -,-
Ikke sant :D den er stigende. Jeg har så troa, jeg ! ❤ kvelden kan være tung når angsten setter inn. Prøvd å avlaste tankene med å holde deg opptatt med noe helt annet?

Jeg har ingen legetime, utover at jeg må jo ha en rundt 2.12 for da går sykemeldinga ut, men den er ikke bestilt da. Jeg skal til jm om to uker på ordinær kontroll.
Da må du kanskje vurdere ny time før? Hva er avtalen vedr sykemeldinga?

Back
Topp