Helt klart<3<3Huff, det er nok ikke lett, men det er bedre å få hjelp å bli frisk ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart<3<3Huff, det er nok ikke lett, men det er bedre å få hjelp å bli frisk ♡
Tusen takk<3<3Uff da, stakkars lille
God bedring!
Velger glatt arbeidshelgHehe, lett valg![]()
Nei det har jeg ikke sett?!Bra det ikke bare er meg som blir irritert av sånnhar du sett "ting som irriterer Atle Antonsen" på YouTube? Haha, skikkelig morsomt! Handler om sånne hverdagslige ting som bare kan irritere VETTET av deg
![]()
Den går nok ingen stederMin piper. Burde reise meg å ta den. Nei får lese til tuppa først.![]()
Ikke jeg hvertfallEr det noen som skal se på Jakten idag eller?![]()
Greit å ha dem tørre først jaVi er enige om å ha noen tørre bleier før vi prøver igjenden ble rett og slett tatt av I natt for at den var det eneste som plaget henne når hun ikke ville sove.. så da skulle vi prøve..
Hvilket merke brukere dere?
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
Nei nei, ikke up&go på natt. Bytt den ut med vanlig i nr 7.Ja, det gjør han
Bruker Libero up&go str 6..
HeheHaha. Kanskje
Men den skal alikevel byttes ut på siktom den vil eller ei..
Hihi, liker du det ikke? Jeg syns det er så flaut, men klarer ikke la være å se på fordet.Ikke jeg hvertfall
Var det kos?Hjemme fra venninnebesøk![]()
Er i full gangDu må henge i skal du rekke det før midnatt![]()
Gikk det fint?Ja men hørte det kom litt småsutring så gubben gikk inn for å kikke![]()
Tror du må slutte tenke på det nå... Når skal du til legen igjen?Det vurderes fortløpende om 40% er for mye ja, det kjennes nesten sånn ut.
God bedringHelt klart<3<3
Nei, men håper å kunne se 71nordEr det noen som skal se på Jakten idag eller?![]()
Nei, Uheldigvis...Den går nok ingen steder![]()
Går det også nå? :ONei, men håper å kunne se 71nord![]()