Hei på dere.
Jeg har virkelig ikke hatt tid til å være her i dag
Skjedd noe spennende?
Skjedd noe spennende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, noe såviktig å ta vare på minnerhaha
![]()
Bare å jabbeShit - jeg er ikke på topp100-lista en gang!!!
Jeg har en jobb å gjøre!!
Oi, det var utrolig snartenkt! :OIkke sant. Strømmen(pga uvær) og vannet gikk her for to uker siden. Den hadde flikra litt kvelden før. Så vi hadde kokt vann på termos i tilfelle. Fikk god nytte av de siden begge deler forsvant i noen timer og vi måtte lage mme til frøkna![]()
Krysser fingrene, kanskje den ikke er så sur på dere lengreHurra! Fikk snurr på bilen idag... Var visst batteriet alikevel..
Håper den starter igjen imorgen og..![]()
God bedring!Takk, håper jeg også! Ligger på sofaen pledd over meg og katten som sovna i fanget mitt..åååh, trøtt og sliten
Bare en halvtime til barna er i seng nå!Her var det da helt hinsides stille. Synes folk kan være ferdig med middag og andre familietibg nå jeg!
Heia! Jeg har det veldig bra! Du og?Har dere det bra i dag?
TypiskUsj, hjemme alene enten til onsdag eller fredag siden kjærest dro på reisejobb igjen idag etter en uke ferie.. Og hva skjer ? Jo, jeg havner på sofaen med en forkjølelse... "Atchjoooo"!!![]()
Vært veldig av og på jeg og! Nå har mannen og jeg nettopp kommet hjem fra å gå kveldstur i skogen. Så nå sitter jeg med bena opp, mens han lager ovnsbakt torsk! Namnam!Hei på dere.
Skjedd noe spennende?
Det gjør vår også, bleien altså. Første gang uten natt til i dag. Jeg skiftet på senga i morges ...Ja, har prøvd
Men han bruker bleie på natta!
Weee, gratulerer!God kveldkjøpt meg ny bil i dag
![]()
Det var pene rosa bokstaverHei på dere
For en dag. Jeg til legen og så OJ.
Nå er siste del av besøk reist.
Her er rene sykehuset med medisiner. Hele spisebordet fullt![]()
Jeg hsr hatt besøk av fadderbarnet mitt.Her var det da helt hinsides stille. Synes folk kan være ferdig med middag og andre familietibg nå jeg!
Sovet masse.Vært veldig av og på jeg og! Nå har mannen og jeg nettopp kommet hjem fra å gå kveldstur i skogen. Så nå sitter jeg med bena opp, mens han lager ovnsbakt torsk! Namnam!
Hva har du gjort idag?
Har detHar dere det bra i dag?
Har nesten ikke vært her selv I dag. .. har du hatt en fin dag?Hei på dere.
Skjedd noe spennende?
GratulererGod kveldkjøpt meg ny bil i dag
![]()