Ja gjorde detBle dere enige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gjorde detBle dere enige?
Aha, så deilig da, at ting faller på plass! Gleder du deg til å ut i jobb igjen?Ja gjorde det. Hadde håpet på ett par vakter til men hun skulle renskrive den så kan vær det blir noen vakter til. Er i tillegg en annen sykepleier som kanskje skal fortsette å gå 50% fra nyåret så hvis det stemmer kom det gjerne noen vakter der også
![]()
Ja begynner sterkt med arbeidshelgSkal du begynne i januar?![]()
Både ogAha, så deilig da, at ting faller på plass! Gleder du deg til å ut i jobb igjen?
Permisjonstiden går utrolig fort!!Både og. Gleder meg til å komme ut og få litt voksenkontakt igjen men hadde heller ikke gjort meg noe å vært hjemme 1 år til
![]()
Ikke tull en gang:-O. Da mini ble født følte jeg at 1 år permisjon føltes så utrolig lenge ut og at jeg hadde all verdens tid. Nå sitter jeg her med ca 5-6 uker igjen og lurer på hvor tiden har gåttPermisjonstiden går utrolig fort!!
Jepp, er det. Spesielt for vi som må koke vannet til mme og er litt avhengig av å planlegge litt om vannet blir borte lengeÅh, er jo enda verre når man ikke vet om det ja. Kjekt med personlig varslingstjeneste da!![]()
Haha. Annahver dag omtrent herHeheikke hver dag man jubler for bæsj liksom
![]()
viktig å ta vare på minnerAlt fra kroner hun har fått i bursdag til tomme man papir. Og nei, det er ikke lenge siden jeg gikk igjennom alt på rommet. Haha
Det er sant daDet kan nok stemme
Men i forhold til andre helger![]()
Husker følelsen! :O skulle ønske man hadde et halvt år ekstra!Ikke tull en gang:-O. Da mini ble født følte jeg at 1 år permisjon føltes så utrolig lenge ut og at jeg hadde all verdens tid. Nå sitter jeg her med ca 5-6 uker igjen og lurer på hvor tiden har gått
Uff ja, det er litt skremmende hvor mye problemer det kan skape, hvis det er litt langvarig! Man er ganske sårbar!Jepp, er det. Spesielt for vi som må koke vannet til mme og er litt avhengig av å planlegge litt om vannet blir borte lenge![]()
Lader vel opp til november daVirker som om mange trenger en hvil ja![]()
Det gjør vel detTar seg nok opp igjen i kveld!hatt en fin helg?
Ja, stille og rolig!Det gjør vel det
Har hatt ei veldig fin helg
Enn du?
Deilig å være hjemme tipper jegHjemme. Og halvannen time, kanskje mer, til familien er her, mannen handler og henter unger også, så jeg skal ikke lage mat eller hente.
Så sa spiser jeg litt, tar en dusj, og legger meg på senga med mobilen. Forventer p våkne når de kommer hjem
God morgen jenter
Nettopp våknet... Foreldresamtale i barnehagen snart![]()
Gikk strålendeGikk det fint?
Satt på enda en maskin nåHaha ja kan jo vær den biter ja.
Ja ikke så stress å bare trykke på knappen. Det klarte jeg
![]()