Svangerskapsbok

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Hadde forrige gang, men brukte den lite. Blogga i steden. Og gurimalla jeg er så glad for at jeg gjorde det :) super gøy å se tilbake på :D Så anbefaler uansett å skrive dagbok <3

Vurderer å få tak i en..blogging er ikke min sterkeste side, hehe
Hvordan er den bygd opp?

Jeg har! Skrev sist også og veldig gøy å se tilbake på eller sammenlikne ukene :) Tenker også det blir gøy for jenta mi å se hvis hun selv får barn en gang

Vurderer å få tak i en..blogging er ikke min sterkeste side, hehe
Hvordan er den bygd opp?

Jeg var konsekvent og skrev HVER dag :) Da brukte jeg overskrift som Gravid Uke 5 + 3 ;)

Men man kan også skrive feks Uke 7 - Uke 8 - Uke 9 samtidig som du legger ved et bilde av magen hver uke :)

Hadde forrige gang, den er 1/3 fylt ut. Gidder ikke lage denne gangen.

Har sett en bok om "meg" på ark som jeg tenkte å fylle ut for begge mine når jeg er i permisjon før fødsel :)

Akkurat nå har jeg dagbok her inne. Men husker jeg skrev mye i den boka jeg fikk av jordmor sist gang. Mrn aner desverre ikke hvor den er blitt av :-(

Jeg fikk en svangerskapsbok når jeg var hos legen på fredag, er helt det samme som står som uke for uke her inne, men så er det en hel side du kan skrive på for hver uke og en side du kan fylle ut når du har vært på kontroll :-)

Jeg bruker bare den og skriver ned symptomer og tanker og følelser rundt graviditeten hver uke :-)

Jeg har, prøver å skrive litt hver dag men blir vel nærmere annen hver dag :happy:

Jeg spurte legen min om de hadde bok, men de hadde aldri hatt noe..

Jeg skriver litt i en notatbok. Gjorde dette med førstemann,og det er veldig koselig å lese om hvordan vi hadde det og hva vi tenkte om det som lå foran oss. Fikk også pappan til å skrive iblant.

Back
Topp