Hvordan pynter dere?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Ja, hvordan vil dere kategorisere julepyntinga deres?
Enkel og stilfull?
Tradisjonell?
Overdådig?
Evt noe annet?

Her prøver jeg hvert år å gå for god, gammel, tradisjonell jul. Ender alltid opp med overdådig, gjerne med amerikansk snert. :rolleyes:
Man får iallefall julestemning! :P

Hos oss utvikler det seg gradvis fra fire minimalistiske lys til full fargefest. I løpet av desember setter vi frem både barnehagekunst og ekte kunst, klassiske glasskuler og morsomme figurer. Den siste uken er stua mer minnebok enn "pyntet" må jeg innrømme.

Hos oss utvikler det seg gradvis fra fire minimalistiske lys til full fargefest. I løpet av desember setter vi frem både barnehagekunst og ekte kunst, klassiske glasskuler og morsomme figurer. Den siste uken er stua mer minnebok enn "pyntet" må jeg innrømme.
Det høres jo kjempefint ut! Ha et hus innreda som en minnebok liksom. ❤

Tradisjonelt, i rødt og gull stort sett :) alt fra duker til store nisser og servise.

Man kan vel si det sånn at det er en rød nissefest hos meg :P har ikke så mye pynt igjen etter at det var rotter i kjelleren i blokka jeg bodde i. Men har fortsatt en del nisser og ellers er fargene rødt og hvitt. Pynten min er en blanding av ring som kommer fra oldemor, bestemor, mormor, min barndom og nytt.

Et salig kaos blir det her. Når julepynten kommer frem lille julaften er barna med og pynter, så det blir nisser og annen pynt over alt, ikke noe system :p Og det er blanding av nytt og gammelt, hjemmelaga og kjøpt :) Men skikkelig julestemning blir det :D

Et salig kaos blir det her. Når julepynten kommer frem lille julaften er barna med og pynter, så det blir nisser og annen pynt over alt, ikke noe system :p Og det er blanding av nytt og gammelt, hjemmelaga og kjøpt :) Men skikkelig julestemning blir det :D
Høres herlig ut! :D

Tja... Har jo bodd tre forskjellige steder de siste tre årene, så har jo blitt litt varierende. I år kommer jeg til å kjøpe inn litt nytt. Er veldig glad i engler og stjerner i hvitt og sølv, ikke så stor fan av nisseduker og røde julegardiner.
Og så regner jeg med at storebror kommer hjem med noe hjemmelaget fra barnehagen. Det henges selvfølgelig opp :)

Juletre
Noe julepynt rundtomkring på hyllene
Etpar julelysestaker i vinduene
Ferdig :)

Eg ender alltid med for mye pynt. Litt amerikansk vri på det med kjempe nisse og snømann med lys utenfor blandt annet :D

Vil nok si vi er mellom stilfull og amerikansk:rolleyes:

Mannen sier at den er 90 % amerikansk;:p

Back
Topp