Hadde aldri blitt noe på meg, hvis jeg ikke hadde gjort det.Jeg gidder ikke legge meg før midnatt en gang jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde aldri blitt noe på meg, hvis jeg ikke hadde gjort det.Jeg gidder ikke legge meg før midnatt en gang jeg![]()
Hehe, lærlingen har kommet så langt i løpet at det lå jeg nok gjøre selv..Er vel og noen lærlinger som trenger å øve på hårvask?![]()
Ja, kanskje det...?Jeg kan stelle dem jeg :-D
Ja er det han også velger... ;-)Nei da kan han ikke klage...
Jeg MÅ heller ikke, men heller det enn å jobbe en ekstra kveld i uka...
God tur hjemregner med dere har hatt en fin tur?
![]()
Ånei, så upraktisk!Hehe, lærlingen har kommet så langt i løpet at det lå jeg nok gjøre selv..![]()
Har dere vært på tur?Takk, hadde en fin tur ja
Men var godt å komme hjem og!![]()
Det skjønner jegTakk, hadde en fin tur ja
Kina!!!! :-oI Kina![]()
Kanskje jeg skal prøve det om det kommer for fult![]()
Typisk min flaks. .Ånei, så upraktisk!![]()
Så deilig, har ikke fått med meg at dere har vært borte jeg.
Hvor har dere vært.
Her er det avslapning og husarbeid.
Gleder meg til mannen kommer hjem i kveld
Så gøy!Yes vi planla halloweenfest
Hahahahahahahah, dævverHadde aldri blitt noe på meg, hvis jeg ikke hadde gjort det.![]()
Hadde vært koselig ;-)Ja, kanskje det...?![]()
Får sette en klype på nesa!Typisk min flaks. .![]()
Borte bra men hjemme best ;-)Takk, hadde en fin tur ja
Bodde derKina!!!! :-o
Kult :-D
Hva gjorde dere der?
Ja det er absolutt verdt en test
Så kjedelig med syke barnTrodde det skulle bli litt skravling fra min side i kveld. Men nå våkna mini med feber og hoste og vil bare ha mamma, så det ser ut som det blir kvelden min. Ha en god kveld alle![]()
God bedring til lille, og fin kveld til degTrodde det skulle bli litt skravling fra min side i kveld. Men nå våkna mini med feber og hoste og vil bare ha mamma, så det ser ut som det blir kvelden min. Ha en god kveld alle![]()