Med den blir totalen 5.622 etter mine beregningerTallene ved midnatt Musemor, hvis du vil regne ut ;-)
Vis vedlegget 142701
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med den blir totalen 5.622 etter mine beregningerTallene ved midnatt Musemor, hvis du vil regne ut ;-)
Vis vedlegget 142701
Men jeg kom jo på at jeg spilte farmville på fb, så det fant jeg frem igjen.![]()
Høres lurt ut. Håper si har sovet godt.Kanskje på tide å sove nå![]()
God nattGod natt søte jenter![]()
Huff, så slitsomt!Er så lei av å våkne midt på natten å ikke få sove. Har holdt på sånn i ei lita uke, og det er ikke meg :/
Ah. Mye innlegg daTakk :-D
Vært her siden sommeren 2011 ;-)
3-4 programmer siden kanskje. I slutten av septDet programmet så jeg Ikke. Når gikk det?
Uff, det er ikke noe gøy det :/Er så lei av å våkne midt på natten å ikke få sove. Har holdt på sånn i ei lita uke, og det er ikke meg :/
Morn morn. Ble litt senere her. Rundt halv syv. Men tidlig nok for megGod morgen. Her våknet vi halv 6 idag:-/. Litt tidlig men mini synes det var morgen da
![]()
Var jeg som våknet med mini her også men vi sparket liv i gubben ogsåMorn morn. Ble litt senere her. Rundt halv syv. Men tidlig nok for meggubben nekta å stå opp med henne.. Sp da måtte mamma med tannpine trå til!
Så deilig, har ikke fått med meg at dere har vært borte jeg.God morgen!
Idag blir det hjemreis igjen..
TvilerHehekanskje det skjer noe snart
![]()
God morgen, var halv seks her ogGod morgen. Her våknet vi halv 6 idag:-/. Litt tidlig men mini synes det var morgen da
![]()
Ååh, høres godt utGod morgen jenter
Her fikk jeg en liten frøken oppi sengen litt over 6 som var bedre enn fryktet ved tanke på stilling av klokken.
Vi lå og koste oss til lille U våknet og stod opp.
Ungene ha spist litt, men ikke nok.
Sitter derfor og vurderer å sette noen rundstykker i ovnen som vi kan kose oss med
Quizer heter detHva har du spilt?
God morgenGod morgen!
Idag blir det hjemreis igjen..