Helt korrektRiktig! Vi må være optimistiske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt korrektRiktig! Vi må være optimistiske![]()
HeheJa, det blir det uansett.Gleder meg til å se trynet på svigermor når vi en dag forteller det, for hu er så sur fordi vi ikke er prøvere.
![]()
Haha, skal det være en overraskelse?Ja hadde bare gubben vært enig såtupper han blir glad når jeg kommfr hjem med ny bil
Vil han ikke ha ny bil???Ja hadde bare gubben vært enig såtupper han blir glad når jeg kommfr hjem med ny bil
Ja veldig også. Sovnet greit selv i sengen sin men så begynner han å sutre og da er det skytteltrafikk mellom soverom og stueSliter lillegutt i kveld?
Ja - happy wife happy life kan du siJa hadde bare gubben vært enig såtupper han blir glad når jeg kommfr hjem med ny bil
Sure franskmenn vettu. :OHvorfor skulle de forstyrre hele tiden da???
Ja det er bare å henge i ;-)Jeg prøver jo for harde livet å holde plassen min jo![]()
Et par mnd eldre enn vår da.Helt i slutten av mars![]()
Haha, nei på kvelden er det godt at de skal i sengSå herlig. Er det ikke godt å ha noen som vil være med deg hele tiden?![]()
HahaGravidedrømmer altså! Hadde indiana jones-stemning over seg.![]()
Er igrunnen enig i at det er godt med et par timer voksentid på kvelden.Haha, nei på kvelden er det godt at de skal i seng![]()
Haha! Beklager!Hahanå fikk jeg den musikken på hjernen
![]()
Huff. Noe som plager han?Ja veldig også. Sovnet greit selv i sengen sin men så begynner han å sutre og da er det skytteltrafikk mellom soverom og stue
Stakkar både liten og stor:/ pappa er ikke bra nok?Har hyppige sutre perioder hvor eneste som funker er pupp...
HahaSure franskmenn vettu. :O
Jepp ;-)Er igrunnen enig i at det er godt med et par timer voksentid på kvelden.![]()
Tihi, skal huske det til neste gang!Haha![]()
Du skulle ha flashet puppen![]()
Kanskje de hadde gitt seg da![]()
Haha, pleier han å legge seg før deg?Jepp ;-)
Og nå gleder jeg meg til mannen går og legger seg![]()
Sommerbarn?Et par mnd eldre enn vår da.