noken som vil/skal prøve på "tredjemann"?

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Eg har vore veldig klar sida fødselen at eg vil ha en tredje baby etterkvart. Føler meg absolutt ikkje ferdig, noken andre som har det slik? Mannen er innforstått med mitt ønske, men akkurat no vil han ikkje ha fleire, noke som ikkje gjer meg noke sida eg går skule no. Men eg vil veldig gjerne at nr 2 og en evt nr 3 ikkje skal ha som mange år mellom seg, dvs 3-4 år.

For å komme til poenget mitt med dette innlegget da, har dere konkrete planer om å prøve på en tredjemann, er mannen like gira eller trengs det litt overtaling?
Gutten vår er ikkje 1 år enda, so vil ikkje "mase" på mannen, men hadde vore kjekt om vi var på samme spor og når vi kunne tenke oss å prøve på nr 3.

Har dere noken tips til korleis ein kan prøve å få mannen meir på gli, og klare å overbevise han til en til? :)
Vil ikkje mase på han, for det veit eg ikkje fører noken vei, heller det motsatte.
 
Jeg er gravid med nr 2 nå, og er veldig klar for tre barn. Mannen er ikke like enig så jeg prøver å venne meg til tanken om at dette er siste, men vi får se. Har ingen tips til overtalelse dessverre, men jeg er veldig klar på at jeg vil ha tre. Tror min lar seg overtale, han er en del av søskenflokk på tre selv :)

Jeg tror det eneste dere kan gjøre er å snakke om det :)
 
Vi har tre barn nå ;)

Mannen var egentlig ferdig etter to, men under tvil gikk han med på å prøve på en tredje :p I prøveperioden var han veldig vinglete og kunne plutselig ombestemme seg og bruke kondom, men spira satt kjapt den, så da ble det tre ;)

Har ikke noen gode tips egentlig... Jeg maste ikke, men lot han vite at jeg ikke følte meg ferdig etter to. På et tidspunkt fant han ut at han ville ha seg en "hobbybil", og det gikk jeg med, men da sa jeg at jeg syntes han kunne gå med på et barn til også :p
 
Vi har tre barn nå ;)

Mannen var egentlig ferdig etter to, men under tvil gikk han med på å prøve på en tredje [emoji14] I prøveperioden var han veldig vinglete og kunne plutselig ombestemme seg og bruke kondom, men spira satt kjapt den, så da ble det tre ;)

Har ikke noen gode tips egentlig... Jeg maste ikke, men lot han vite at jeg ikke følte meg ferdig etter to. På et tidspunkt fant han ut at han ville ha seg en "hobbybil", og det gikk jeg med, men da sa jeg at jeg syntes han kunne gå med på et barn til også [emoji14]
He he he kvinnelist :D
 
Min sin har veldig lyst på hund, men da får han bli med på en tredje baby. Gidder han hund, kan han klare tre barn også;)
He he he, ville iallefall ikke hatt valp og baby samtidig, valper krever mye! Men det verdt det [emoji173]
 
Vi venter nr 3 tidlig i Februar =) Eldstegutten vår er 8 år også har vi han som kom i September 2014 som akkurat ble 1 år <3 nå venter vi ei jente å det var noe begge ønsket. Hvis han ikke hadde villet hatt nr 3 så hadde jeg sikkert klart å overtale på den ene eller andre måten men etter dette så tror jeg han foreløpig tenker det er nok :p men hvem vet hva tiden bringer.
Dere kommer nok til en enighet dere også. Viktig at man har forståelse for hverandres ønsker og prøver å imøtekomme så godt som mulig. Høres ikke ut som mannen din er helt uvillig da ;-)
 
hadde oss en prat igjen idag, eg som tok det opp soklart. Han står fortsatt på det han sa sist gong, at slik han føler det no so synes han det er nok med 2. etter ein lang prat, so kom vi til ein slags enighet, der at vi kan prate meir om det når eg er ferdig på skule og har fått meg jobb. for å prøve på ein tredjemann mens eg fortsatt går på skule er ikkje aktuelt. noke eg forstår og er enig i. Han sa også at der er muligheter for at han kan vere med på en tredje når den tid kjem. Godt å få ein slags enghet i den diskusjonen samtidig som at det ikkje endte slik eg ville. Kjenner på ein trishet, eit slag i magen. Vondt når ein går å kjenner på eit so stort ønske også vil ikkje den andre. Men eg får berre håpe på at det blir:)
 
Har prøvd på nr tre nå og er jaggu gravid på første fryseforsøk :) jeg skal få æren å bli trebarnsmor :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her er det motsatte, mannen r helt Gira på nr.3og 4 ;-)
Men jeg vil ikke ha flere :)
 
Back
Topp