Ååh, nå fikk jeg lyst på julebrus!Oh yes! Julebrus og gulrøtter med dip, klar til å skravle og høre på farmen! Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, nå fikk jeg lyst på julebrus!Oh yes! Julebrus og gulrøtter med dip, klar til å skravle og høre på farmen! Der da?
Hvilken bil?
Skoda octaviaOjojhvilken da?
Skoda?I morra blir det kanskje bil på meg![]()
CBs lett-julebrus!Hvilken er din favoritt?![]()
Riktig! Vi må være optimistiskeIkke så pessimistisk nå![]()
Oioi, hva slags bil?I morra blir det kanskje bil på meg![]()
Veldig mye, kjenner at det er litt sykt å tenke på at jeg har brukt så mye på tenna mine, kunne nesten fått nye pupper til samme prisenÅ shit, myepenger
Ja, er jo det! Hva skal du se på? Har lakenskrekk hver søndag!Skal ikke se bort ifra det. Eller jeg er skikkelig dårlig på å legge meg. Også er det jo så mye på tv i kveld. Huff
Nam! Hva slags pizza?Jo kunne nå det men skal ha pizza når gubben kommer hjem fra trening. Hvis han bare finner det for godt å komme hjem da:-/
Bra humøret er på topp ihvertfallHuset fullt av folk, snart reiser noen(heldigvis)
Ellers vonde maserier og kynnere...men humøret bra![]()
Heldigen! Har hvert år plan om å kjøpe en kasse og ha stående utover året. Men plutselig så selger de ikke øengre i butikkene! Burde egentlig kjøpe np snart.Haha, fant julebrus i boden, gikk t på dato i august... like god
Har man lyst, har man lov!Ååh, nå fikk jeg lyst på julebrus!
De er så fine! Lyst på en selv! Er det en helt ny, eller brukt?Skoda octavia![]()
Det et jo bare å gi dem fasiten på hva som er målet, så kan de skravle i veiDet skal du få lov til.
Her er mannen kommet hjem så spørs hvor mye dere kommer til å se til meg
Vi har skoda octaviaSkoda octavia![]()
var det vettet jaEr usikker. Må kjenne godt etter. Men sikkert ikkehar aldri vett til å legg meg tidlig.
Ja. Jeg er er lita rar eiBåde sta og ubesluttsom? Må jo være en fin blanding det vel?![]()
Ja. Plutselig helt naturlig å prate om detHer også, så snart vi fikk barn så![]()
![]()
Grans rød julebrusHar man lyst, har man lov!hva er favoritten?
Høres herlig ut iallefall!Ja. Jeg er er lita rar ei![]()