Barnets utseende

Jeg har rødt hår selv og grønne øyne, min eldste fikk rødt hår og brun ish øyne.mens min yngste er helt blond med blå øyne. Nå er det to forskjellige fedre men far til eldste var mørk i håret med blå øyne, far til yngste blond med grønne øyne. Så sånn sett er det litt merkelig hvordan barna har blitt :)

Det var en herlig blanding!! ;)
Har vel hørt at rødt hår og brune øyne dominerende... så statistisk størst sjanse for det.
Heldigvis har samboeren min blå/grå øyne, det samme har jeg. :)

Det var en herlig blanding!! ;)
Har vel hørt at rødt hår og brune øyne dominerende... så statistisk størst sjanse for det.
Heldigvis har samboeren min blå/grå øyne, det samme har jeg. :)

Ja spesielt :)
Er veldig nygjerrig nå.. venter barn nr 3 med sambo/forlovede. De jeg har fra før er 9 og 10 :) han er blond med brun grønne øyne og jeg som sagt rødt og grønt.. han blir brun på sommeren og jeg er heldig hvis jeg blir litt rosa.. :')

Samboeren er fra Iran og jeg er helnorsk, men veldig mørk, så her blir det nok en liten mørk krabat =) <3

Jeg gleder meg så til å se hvem babyen min kommer til å ligne på :) er så nysgjerrig av meg :p hehe
Jeg har veldig lys hud, gyllent blond hår og blågrønne øyne
Mannen min har mørkere hud og blir kjempebrun på sommeren og har farge hele året, brunt hår og knall blåe øyne

Jeg håper at barnet får han sin hudfarge, jeg blir så lett solbrent så håper den slipper det :)
Har alltid sett for meg at han/hun får han sine store blåe øyne også :)
Og min hårfarge, tror at det blir en god blanding av oss begge, men mest lik sin far :)

Hvordan tror du at din baby kommet til å se ut? Og hvem tror du han/hun vil ligne på? :)

Lille ligner veldig på faren her, men har fått knall blå øyne :) jeg har gråblå og faren har blågrønne så vet ikke hvor hun har fått de fra :)
Men hun har vært lik meg også i perioder så veksler lett fram om tilbake.
Men faren har litt spesielle ører og de hadde hun også når hun ble født :)
image.jpg

Vi har ei jente fra før, så jeg er mest spent på hvor like de blir :-) hun vi har har trekk fra oss begge, mitt hår og pappas øyne :-) <3

Samme her!
Jeg synes også det er veldig spennende å de hvor like barna blir, men jeg husker at med første var jeg opptatt av om hun kom til å ligne på meg eller ham. ☺️

Lille ligner veldig på faren her, men har fått knall blå øyne :) jeg har gråblå og faren har blågrønne så vet ikke hvor hun har fått de fra :)
Men hun har vært lik meg også i perioder så veksler lett fram om tilbake.
Men faren har litt spesielle ører og de hadde hun også når hun ble født :)

Oi! Ja, se der!
Det var likheter! Morsomt! ;)

Spennende dette med arvestoffer, hva som er dominerende og hvordan resultatet blir til slutt.
Noen barn er jo nesten tro kopi av mor eller far, mens andre omtrent ikke ligner i det hele att.... Merkelige greier! ;)

Jeg er lys i huden, lys i håret og veldig blå øyne. Samboeren min har grønnbrune øyne, mørkere i håret og litt mørkere i huden enn meg. Blir spennende å se hvordan spiren vil se ut.
Bonusbarnet er melkehvit i huden, lys blond og blå øyne (moren hans har rødt hår, blå øyne og lys hud) Kanskje reka vil ligne på storebror, hehe

I min familie ligner jeg en prikk på min mor, hun på sin mor og hun videre på sin mor. Altså, sterke likhetsgener om jeg kan si :p så om det blir jente, hadde det vært artig om hun ligner på meg. Men sambo har så lysegrå fine øyne at jeg håper h*n får de :) han er tysk og har mange fine trekk jeg håper han overfører, men om jente, ikke like lang nese :p hehe

Utrolig spent. ❤️ Klarer liksom ikke forestille meg at denne kommer til å se annerledes ut enn forrige :D

Back
Topp