6500...Hvor mange skulle vi ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6500...Hvor mange skulle vi ha?
Ok, takk for tipsPrøv detmen husk at man ikke skal bruke den for lenge, tror det er 2 uker om gangen eller noe.. Spør på apoteket eller les bruksanvisningen
![]()
Høres veldig spennende ut da :-DHan trives godt. Har fått tilbud om å bli med, men har ikke passet pga jobben min osv.
Er litt deilig å kunne savne hverandre. Da setter man ekstra pris på tiden sammen og får kjent på savn og kjærlighet. Vi er vant til det, så er ikke så kjedelig. Men kjenner det er mer slitsomt nå med lillemor til stede..
Han jobber i et firma som lager vaskerobot til fiskeoppdrettsanlegg (de runde nettene ute i sjøen med fiskene oppi). Firmaet dekker hele jorden, så han reiser til mange land og steder.
Ja så det ;-)Han reiser for jobben.![]()
Så koselig ❤Satt en blomst på trapoa til ei venninne
Nei og nei :-o2% igjen å ingen lader her
Er det noen igjen...?Ja de var gode:-D
Finn deg en lader i hui og hast! :O2% igjen å ingen lader her
Åjada, mange ;-)Er det noen igjen...?
Uff da, det hørtes ikke noe godt ut.Stakkar jenta mi som har magevondtikke fått bæsja på to dager
![]()
Har litt igjen da6500...
Ser jeg må passe meg j
Kranglete barn noe nytt eller er det ikke vanlig i heimenGod ettermiddag
Alt bra her, nydelig sol og kranglete barn
Du da?
Nei :/ håper det løser ila kvelden... før det ender opp i komboen nekter å spise, overtrøtt og magevondt.. de kveldene har jeg hatt mer av enn nødvendigUff da, det hørtes ikke noe godt ut.![]()
Ojoj. Til og med dytt meg nedover
Åh, kan tenke meg man blir metta på de ja! :/Nei :/ håper det løser ila kvelden... før det ender opp i komboen nekter å spise, overtrøtt og magevondt.. de kveldene har jeg hatt mer av enn nødvendig![]()