Bestemt dere for navn?

Her er det en navnløs unge på tur:p vi blir ikke enige, selv om vi har mange forslag vi begge liker, så liker vi de ikke godt nok på en måte.. Forhåpentligvis finner vi ut av det når han kommer:) hvis ikke får de to andre ungene bestemme:p
 
Vi har blitt enig og bestemt oss for hva hun skal hete :)
Men det holder vi for oss selv til hun er født :-D
 
Vi aner ikke hva jenta skal hete. Har ingen forslag heller. Storesøster heter Isabella og jeg finner ikke noen som jeg synes passer til det..
 
Vi har navn og er enige. Men er ikke sikre på om det blir det. Vi har funni ett navn vi er enige om og det blir det hvis vi ikke finner noe vi synes er enda bedre.
 
Her er det en navnløs unge på tur:p vi blir ikke enige, selv om vi har mange forslag vi begge liker, så liker vi de ikke godt nok på en måte.. Forhåpentligvis finner vi ut av det når han kommer:) hvis ikke får de to andre ungene bestemme:p
Tantene mine gjorde det med mamma.
 
Her er det en navnløs unge på tur:p vi blir ikke enige, selv om vi har mange forslag vi begge liker, så liker vi de ikke godt nok på en måte.. Forhåpentligvis finner vi ut av det når han kommer:) hvis ikke får de to andre ungene bestemme:p
Ja, eldstemann bestemte hva 3 åringen skulle hete når han ble født. Veldig takknemlig for det i dag:)
 
Vi aner ikke hva jenta skal hete. Har ingen forslag heller. Storesøster heter Isabella og jeg finner ikke noen som jeg synes passer til det..
Synes de fleste navn passer sammen med Isabella, men det kan være vanskelig å finne noen navn en liker veldig godt:)
 
Vi blir nok enige (var ikke vanskelig første gang), men problemet er at vi ikke har noen gode forslag ennå...

Det blir vel :)
 
Her er knøttet enda navnløs, siden min samboer mener at vi har god tid enda. Er 30 + 2 uker og jeg syns vi begynner å få dårligt med tid med tanke på at han har reisejobb.
Eneste vi er enig om er at navnet skal slutte på a siden begge søstrene sitt navn slutter på a.

I tillegg begynner jeg å bli lei av at folk spør meg hele tiden om vi har funnet navn til jenten i magen:yuck:
 
Vi har bestemt oss for navn, og vi har også bestemt oss for å holde det hemmelig og fortelle først etter fødsel. Da er det mye mindre risiko for at noen skal ha en kritisk mening til navnet. Selv om vi tviler på at noen vil ha det siden navnet er ganske så "lett spiselig" ;) Gleder oss!
 
Vi er ikke enige, men jeg har nesten bestemt meg inne i hodet mitt og det er skummelt... :p Men jeg må le av kommende storesøster da, for hun har visstnok bestemt seg for navn uten oss! Kom på møte i bhg der de nevner et eller annet om "Eva", der det kommer frem at frøkna vår har fortalt med stor overbevisning at det skal babyen hete! Hun har vært så bestemt at de voksne har tatt det for gitt at det stemmer, og til og med fortalt det til andre foreldre :) Hehe... Og det navnet har aldri vært i bunken vår i det hele tatt! Haha ;-)
 
Vi er ikke enige, men jeg har nesten bestemt meg inne i hodet mitt og det er skummelt... :p Men jeg må le av kommende storesøster da, for hun har visstnok bestemt seg for navn uten oss! Kom på møte i bhg der de nevner et eller annet om "Eva", der det kommer frem at frøkna vår har fortalt med stor overbevisning at det skal babyen hete! Hun har vært så bestemt at de voksne har tatt det for gitt at det stemmer, og til og med fortalt det til andre foreldre :) Hehe... Og det navnet har aldri vært i bunken vår i det hele tatt! Haha ;-)

Haha unger er herlige :)
 
Haha unger er herlige :)
Absolutt!! :-D Litt vanskelig å forklare treåringen at babyen faktisk ikke skal hete Eva (fint navn altså, men vil så gjerne ha navn på S igjen)... Hadde vært kjekt å ha navnet i boks så hun kunne ja blitt komfortabel med det først som sist ;-)
 
Ja:) eline skal Snuppa hete:) blir det gutt(selvom vi vel flere anledninger har fått høre jente) så sliter vi, gutte navnet han ønsker er ikke et som klinger i mine øre :p
 
Vi har navnet på lillebror klart. Hatt det klart lenge. Han blir på en måte oppkalt etter mammaen min som dessverre ikke lever lenger ❤️
Elsker navnet❤️
 
Her har lillegutt i magen fått navnet William <3 Det ble bestemt før vi visste kjønn. Utrolig godt å være ferdig med det, jeg føler jeg får en helt annen tilknytning til han når han har fått et navn :)
 
Prata med kjæresten i går og han har det ikke travelt! Sukk <3 syns ikke vi kan bestemme oss for noe navn før babyen er ute, greit nok, men han var enig i at vi kanskje kunne diskutere det etterhvert så vi har noen navn å virdere... han skjønner ikke han at det bare er 12 uker igjen :p virka nesten som han syns det var greit å vente til nærmere jul liksom :p
 
Prata med kjæresten i går og han har det ikke travelt! Sukk <3 syns ikke vi kan bestemme oss for noe navn før babyen er ute, greit nok, men han var enig i at vi kanskje kunne diskutere det etterhvert så vi har noen navn å virdere... han skjønner ikke han at det bare er 12 uker igjen :p virka nesten som han syns det var greit å vente til nærmere jul liksom :p

Haha! Er litt samme her. Snakker generelt lite om det som skjer når babyen er født. Han føler nok det er evigheter til. Litt annet tidsperspektiv tror jeg :p. Jeg sa her om dagen "babyen hikker sånn". Han skjønte ikke noe. "Kjenner du det? Er han ikke bare ti cm lang eller noe?"

Yepp! Tok fram målebånd for å vise han, og jaggu ble det ikke store øyne på han. Hehehe :D
 
Vi har ikke bestemt oss enda, men har noen favoritter. Jeg planlegger en tur på biblioteket for å låne en navnebok:)
 
Back
Topp