Noen med hormonelle utbrudd ?

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Her braste jeg i tårer og gråt som bare det, når mannen sa han kunne lage en brødskive til meg..

Har ett lite ett nå ja, har måttet rømme til soverommet sånn at tantebarna ikkje ska måtte sjå det, men føle eg har litt rett te å bli skuffa å lei meg men reaksjonen er større enn den trenge være ;-) laga til kose frokost til heile gjengen, eg har stått for laging og betaling av middagene heile veka så blir søster mi sur for at eg ikkje spurte om å få bruke 10 kr baguettene hennes til frokosten (var i tillegg snill og lot henne sove frampå)! Så nå renner tårene... ;-p

Ikke enda, men vet det kommer :p

Har ett lite ett nå ja, har måttet rømme til soverommet sånn at tantebarna ikkje ska måtte sjå det, men føle eg har litt rett te å bli skuffa å lei meg men reaksjonen er større enn den trenge være ;-) laga til kose frokost til heile gjengen, eg har stått for laging og betaling av middagene heile veka så blir søster mi sur for at eg ikkje spurte om å få bruke 10 kr baguettene hennes til frokosten (var i tillegg snill og lot henne sove frampå)! Så nå renner tårene... ;-p
Syns det var smålig av søstra de jeg... Du har lov til å være skuffa!

Hahaha :) Merker det går utover sønnen min stakkars.. Ellers så merker jeg ikke så mye enda. Men merket det ikke sist heller, men da fikk jeg høre av alle at jeg var drit sur hele tiden og en sa til og med at han ikke kjente meg igjen

Fortere irritert og lettere rørt. Ingen store utbrudd ennå, men tåler ikke like mye av bonusjentas særegenheter. Har måttet unnskylde noen ganger når jeg har kjefta for småting.

Ja, har fått tilnavnet Hormonella. Griner i ett sett. Skikkelig slitsomt! :P

Ikke så rørt, men Gud så irritabel jeg er :p kjenner selv at jeg fyrer på alle lunter av ting som egentlig ikke er verdt å fyre seg så gæli opp av :p

Stort sett så er jeg veldig søt og sjarmerende:p Sånn bortsett fra når jeg klikker på små ting. Hender samboer blir til flau når jeg syns vi får dårlig service i en butikk feks :p

Jepp, må nok innrømme at det er noen usaklige hormon utbrudd her i huset :-/ hehe

Jeg fikk et stort hormonelt anfall da jeg skulle ringe å bestille ultralyd.
Min mann måtte ta det for meg, men han ble livredd for at vi hadde mistet når jeg ringte ham i fullt hysteri.

Jeg merker jeg har litt kortere lunte både med sønnen og mannen min stakkers, men værre kommer det til å bli :P

Ikke så rørt, men Gud så irritabel jeg er :p kjenner selv at jeg fyrer på alle lunter av ting som egentlig ikke er verdt å fyre seg så gæli opp av :p

Samme her, mega sinna over alt.
Slitsomt...
Hissig, irritabel, sur, grinete...

Ja!!! Sinnet kommer veldig fort og ikke går det vekk på en stund heller. Måtte ta meg en luftetur med sønnen min idag for jeg var bare sinna på han.. Det hjalp. :) så blir jeg fortere rørt også ja :)

Så på en actionfilm ikveld og greide ikke å sitte i ro fordi je ble så gira, ble helt utslitt etterpå, så hormonene er nok der ja:) -lever meg inn i filmer til vanlig også, men ikke så voldsomt som denne gangen!

Jeg fikk tårer i øya i går, i dåp. Da de begynte å gå opp gulvet :p
Jeg er egentlig en slik "gråter aldri jente"

Jeg er vel en "krutt tønne" om dagen. Har ikke den lengste lunta. Litt rart, for egentlig så er jeg en veldig løgn person. Skal mye til før jeg hisser meg opp. :bom
Jeg har aldri vært en sjalu av meg. Ikke vet jeg hva som skjer, men jeg kjenner faktisk at jeg er litt sjalu. Har aldeles ingen grunn til det. Hva i alle dager skjer? :salut

Skal jammen ikke være bare lett gå gravid. ;)

Jeg fikk ikke sove her om dagen fordi jeg var sur pga samboeren ikke hadde bretta og lagt på plass de klærne han hadde vaska i vaskekjelleren!!! En smule hormonell.

Back
Topp