Bestemt dere for navn?

Vi har faktisk ikke prata så mye om det enda :p men tror ikke vi vil ha så store problemer med å bli enige..
 
Vk har som sagt ikke snakket så mye om det, men han har nok andre alternativer enn meg.. vi pleier bare ikke ha så store problemer med å bli enige om ting :p
 
Jeg hadde vel bestemt meg for Kristine for maaange år siden da jeg så inderlig ville kalle jenta mi opp etter bestemoren min :D så tilfeldig at første er jente og heldigvis at samboeren er enig i navnet :)
 
Jeg hadde vel bestemt meg for Kristine for maaange år siden da jeg så inderlig ville kalle jenta mi opp etter bestemoren min :D så tilfeldig at første er jente og heldigvis at samboeren er enig i navnet :)
Så kjekt når begge er enige da. Gøy å kalle opp etter en person som betyr mye for deg.
 
Vi er enige, men sier ikke til noen før etter fødsel...
 
Her fant vi raskt navn som vi begge liker, har to som vi holder hemmelig og venter med den endelige avgjørelsen til fødselen :)
 
Vi har noen navn som føles ganske riktig, men syns det er umulig å vite hva han heter før vi ser han. Navn som jeg likte før jeg ble gravid passer bare ikke til han virker det som. Så navnet kommer når han er født :)
 
Vi har et navn som står høyest på lista som vi begge er helt enige i, men vi venter til ho blir født med å bestemme oss helt.
 
Back
Topp