Jaa, for han liker nudlene så da er det greitJa da var det jo en mening ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, for han liker nudlene så da er det greitJa da var det jo en mening ;-)
Først litt var han litt rar, men han var rett å slett full når jeg sa det til hanAawh, hvordan reagerte han på nyheten idag?
Haha, hun får sette seg ned og jobbe litt på gården sin i morra!![]()
Når er termin?Ja ♡ hjertelig velkommen spire![]()
Haha, det er du ikke uansettKanskje jeg egentlig er dum som et brød![]()
Hihi, dele litt ;-)Jaa, for han liker nudlene så da er det greit![]()
Åh, så koselig! ❤ sa du det til ham når han kom i går natt, eller klarte du å vente til morgenen?Først litt var han litt rar, men han var rett å slett full når jeg sa det til hanetter det har han vært glad og fornøyd
♡
Nei ikke så ille kanskeHaha, det er du ikke uansett![]()
Like greit å aldri begynne med det, tror jeg.Aldri hørt om....
Vanedannende skjønner jeg![]()
Aldri hørt om....
Vanedannende skjønner jeg![]()
Haha, blir en effektiv dag i morra! Flaks det er lov å drive gård selv om det er søndag!Jeg trur jeg får ta det så jeg blir kvitt mine ting fort og så få de nesten tina venninna mi har og bringe det over til frøknaså kan hu kose seg med oppgraderinger Hehe
Haha, ok, takk for advarselenLike greit å aldri begynne med det, tror jeg.![]()
Holder meg unnaEt fb spill hvor man driver en gårdja det er det
![]()
Haha, blir en effektiv dag i morra! Flaks det er lov å drive gård selv om det er søndag!![]()
Holder meg unna![]()
Haha, høres igrunnen veldig koselig ut!Ja det er jaggu braja trur jeg får nok å gjøre
så vil hu at jeg spiller litt for henne på kvelden slik at hu kommer videre så da sitter jeg med mobilen henne og Ipaden for jeg har min gård på paden hennes gjerne samtidig som jeg skravler og spiller sammen med venninna mi
![]()
Haha, høres igrunnen veldig koselig ut!blir ikke lei av å drive to gårder da?
Har dere klart det?Spent på om vi klarte 6000 jeg...
Nei, forstår det! Hvor gammel er hun?Jo hvertfall når jeg har mye å gjøre begge plassermen så får jeg meg ikke til å si nei når hu spør om hjelp
![]()