Hihi ;-)Du altså
Figur som bøyer seg i støvet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ;-)Du altså
Figur som bøyer seg i støvet![]()
Jeg vil så gjerne at du skal se tegnene altså!!Hihi ;-)
Han var litt småfull når han fikk beskjeden, så han var sjokkert og trodde sikkert ikke helt på detHva fikk du???
Og ja!! Hvordan tok han beskjeden???
Forumet var like aktivt som under svangerskap og barseltid helt frem til februar.Og dere holder vel koken fortsatt også?
Ja det hadde vært gøy :-DJeg vil så gjerne at du skal se tegnene altså!!
Se det jaHaha, takk for den![]()
Jeg er ikke akkurat sååå smart da, selv om jeg fikk 128 i score på en iq-test for noen år siden![]()
Hihi, godt han skjønte det utover dagen daHan var litt småfull når han fikk beskjeden, så han var sjokkert og trodde sikkert ikke helt på detila dagen har det nok gått opp for han og han er like glad som han burde være
![]()
Første fødsel var ikke så bra, så han er skeptisk pga det. Men jeg tenker vi må ha noen samtaler med jm, jeg trenger nok det selv også
Jeg fikk nudler, hater nudler. Men grønnsakene og suppen var god, og tanken![]()
Gratulerer så mye!! Det visste jeg ikke♡♡Ja, er vist det![]()
![]()
Men nå husker jeg ikke hva slags test det var da, og hvor troverdig den varSe det jajeg hadde nok ikke klart det
men jeg klarer med som jeg er
![]()
Joda, men han vet jeg elsker kraftaHihi, godt han skjønte det utover dagen da![]()
Haha, vet han ikke at du hater nudler???![]()
Fant det ut i går kveld selvGratulerer så mye!! Det visste jeg ikke♡♡
Bra så lengeForumet var like aktivt som under svangerskap og barseltid helt frem til februar.
Så ble det en del surr på
BV syntes mange og vi logget av for en periode...
Noen av oss er aktive igjen mens flertallet ikke er tilbake... :-(
Vi var over 30 aktive frem til februar...
Men vi er vel 7 som er mer eller mindre aktive fortsatt.
Hehe, det er ikke så farligMen nå husker jeg ikke hva slags test det var da, og hvor troverdig den var![]()
Så koselig! Fantastisk følelse♡Fant det ut i går kveld selv
Tusen takk ♡♡
Ja da var det jo en mening ;-)Joda, men han vet jeg elsker krafta![]()
Da kunne jeg jo laget setninger med bare tegnJa det hadde vært gøy :-D
Ser dem på iPad tror jeg, men er så tungvindt :-o
Ja vi var veldig sammensveiset.Bra så lengeOg dere som er igjen virker veldig gode mot hverandre
![]()
Kanskje jeg egentlig er dum som et brødHehe, det er ikke så farlig![]()
Sove godt!Har lagt meg og tenker jeg skal være fornuftig og sove nå.
God natt folkens!![]()