Endelig helg! :)

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Det er så deilig med helg! ❤️

Hva skal dere i dag da jenter?

Her har jeg invitert noen kollega, så vi skal ha tapaskveld. :) Gleder meg! Så det blir ut å handle litt småting, pynte og ordne litt og lage fucacciabrød før de kommer ;)

Fantastisk med helg!! :) Vi skal på hytta en tur, også må vel jeg bruke kveldene til studier...

Jeg skal kjøpe et par julegaver siden jeg misliker å gå i butikker tett opp mot jul.
Så skal vi til noen venner på mat og kveldskos.
Mannen ska ta med barna å svømme.
Blir hyggelig.

Endelig helg? :D Det er vel da det er mest slitsomt her med småbarn, må jeg innrømme. Koselig at familien er samlet, men nå som formen er litt dårlig er nesten hverdager bedre. :P
3 åring som skal underholdes, og 1 åring som må passes på hele tiden. Og mann som skal ut med gutta.

Heldig du som skal på hyttetur! Det hørtes koselig ut. :)

Jeg har jobbehelg, så ikke så mye kos her - blir husarbeid på dagtid og jobb i ettermiddag... I morgen skal vi i middagsselskap til mannens besteforeldre, det blir koselig :) dumt vi ikke "kan dele" nyheten enda bare :p

Endelig helg? :D Det er vel da det er mest slitsomt her med småbarn, må jeg innrømme. Koselig at familien er samlet, men nå som formen er litt dårlig er nesten hverdager bedre. :P
3 åring som skal underholdes, og 1 åring som må passes på hele tiden. Og mann som skal ut med gutta.

Heldig du som skal på hyttetur! Det hørtes koselig ut. :)

Ja det er helt sant :) vi har en toåring, men han er hos besteforeldrene sine nå, så da får jeg slappet av litt og ordnet til i kveld :)

Ingen store planer for helga egentlig.

Det er så deilig med helg! ❤️

Hva skal dere i dag da jenter?

Her har jeg invitert noen kollega, så vi skal ha tapaskveld. :) Gleder meg! Så det blir ut å handle litt småting, pynte og ordne litt og lage fucacciabrød før de kommer ;)
Så deilig med tapas! Jeg har tenkt å gjøre minst mulig, forhåpentligvis forstår mannen at han må aktivisere fireåringen litt. :p

har øvd med band til en bryllupsgig vi skal ha. Skulle egentlig skrevet på en oppgave jeg har, men begynner å føle meg syk. :-(

Fotball og ishockey turnering på oss.. Travelt med to aktive gutter :-)

Har akkurat lagt storesøster som sovnet med en gang, og sitter i stua og venter på at vesla skal sovne. Kommer noen lyder innimellom, men blir i hvert fall mer og mer stille. Også skal vel jeg legge meg snart og :P

Her har samboeren dratt på guttetur.
Så her har det vært en deilig alene lørdag ettermiddag med en tur på trening og hjemmelaget pizza!! Hmmm...!
Men er trøtt om dagen så nå er jeg straks på vei i seng! ;)

Back
Topp