Tvillinger <3

Neimen, så gøy! Blir spennende å se om de er av samme kjønn eller ikke :)

Følte du det var to stk der før ultralyden?

Nei, i grunnen ikke! Veldig overrasket når damen sa det var to stk der.. Men gikk på dobbel pergo og da er det større sjangs for flerlinger da :)

Jeg håper det blir en av hver :) vi har en gutt fra før og det hadde vært fint å få en til gutt til han, siden tvillingene nok kommer til å være mye sammen.. Dumt om B blir misunnelig og "alene".

Gratulerer, så kjekt :-) hadde du sterke svangerskapssymptomer?

Nei, jeg hadde/har ikke det, men sett i kontrast med førstemann så har jeg vært mye mer trøtt og faktisk kvalm til tider (hadde ikke snev av kvalme med første) og magen er kommet :P

Nei, jeg hadde/har ikke det, men sett i kontrast med førstemann så har jeg vært mye mer trøtt og faktisk kvalm til tider (hadde ikke snev av kvalme med første) og magen er kommet :P

I forhold til mine tre graviditeter (en som gikk fint og to SA) så er jeg helt vanvittig kvalm og trøtt og har fått mage og mye tidligere symptomer enn de andre gangene Er veldig spendt på om det er flere enn 1 :-/

I forhold til mine tre graviditeter (en som gikk fint og to SA) så er jeg helt vanvittig kvalm og trøtt og har fått mage og mye tidligere symptomer enn de andre gangene Er veldig spendt på om det er flere enn 1 :-/

Oi, så gøy! Tenk om du og har to? :) skal dere på tidlig ul eller venter dere til oul? :)

Oi, så gøy! Tenk om du og har to? :) skal dere på tidlig ul eller venter dere til oul? :)

Jeg skal på ul neste uke for å finne ut hvor langt jeg er på vei. Har pcos, menstruasjon x2 i år og svært sjelden eggløsning . Har ingen ting å regne utifra. Så blir spennende Denne spiren kom helt naturlig, så det er vi veldig glad for

Back
Topp