Det stemmer! Føler det var etter titanic eller ringenes herre det snudde litt. Før var jo normen 1.5 time liksom.Liar liar er en litt søt film. Og så kom jeg til å tenke på.. Var filmer kortere før i tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer! Føler det var etter titanic eller ringenes herre det snudde litt. Før var jo normen 1.5 time liksom.Liar liar er en litt søt film. Og så kom jeg til å tenke på.. Var filmer kortere før i tiden?
Lurer på om jeg tusler i seng. Satser på at de siste innleggene jeg trenger for å komme i mål for måneden kommer ila helgen evt mandagen![]()
Det stemmer! Føler det var etter titanic eller ringenes herre det snudde litt. Før var jo normen 1.5 time liksom.![]()
Kjipt å ikke kunne spise det da! Får satse på det går over etterhvert!Kanskje? Jeg ikke sikker,er jo vanligvis veldig glad I det![]()
Var noe jeg ville han skulle henteDævver![]()
Haha, hva ville du ha da???![]()
Haha! Folk var litt mer effektove før i tiden.Ja, for denne varte i en time og tyve minutter, inkludert reklame. Det er like lenge som en serieepisode.![]()
To gaver er jo supertSydde masse feil, men fikk det ordna. Ble to gaver ferdig. Men ikke min kveld å sy på![]()
Det er veldig moro med litt fartHjelpe meg, dere skravler så fort at jeg knapt henger med :-o
Jeg måtte bare få det bekreftet hos lege. Trodde ikke på det![]()
Går vi for 10000Over 8.000 nå![]()
Haha! Folk var litt mer effektove før i tiden.![]()
Ja, det håper jeg ogsåKjipt å ikke kunne spise det da! Får satse på det går over etterhvert!
Jeg vet du laget koldtbord...det er jeg allerede imponert overDet stemmer det, er litt trøtt i kveld
Strålende jobbet søtaBlir vel godt over 200 innlegg her fra meg idag![]()
God nattGod natt og sov godtHva er målet ditt?
Ja, men jeg er litt opptatt, henger jo ikke med ^^ Har vel 50 igjen, tviler på at det går.Det er veldig moro med litt fart![]()
God natt. Å passere 1818
.
Ja, men jeg er litt opptatt, henger jo ikke med ^^ Har vel 50 igjen, tviler på at det går.