Så gøyJeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyJeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Neida har ei på 3,5 ogsåSå herlig :-D Er dette din første?
Tusen takkSå gøy. Gratulerer !!:-D
Også idag men den utfordringen :-/. Vi får prøve å skravle oss opp i kveld
Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Så gøy, tenk at hun skal bli storesøster da :-DNeida har ei på 3,5 også![]()
Eller stratos... Dypper den i kakaoem jeg..... :-o
Mmm...
Krem...
Lyst på kaffe mocca
Haha ^^ Pleide å ha o'boy og melk i et glass, 50/50Hehe, jeg gjorde det før med vanlig melkesjokolade.![]()
Og så blandet jeg oboy med bittelitt vann slik at det ble som en grøt, som jeg spiste.![]()
Ja, hun har mast litt I det sisteSå gøy, tenk at hun skal bli storesøster da :-D
Tusen takkGratulerer så mye!!Så gøy!
![]()
Jeg hadde lovt meg selv å kun holde dette inne I vi prøver, men siden gubbis er på fest å jeg ikke får sagt det til han før I morgen så må jeg bare si: JEG ER GRAVID!![]()
Og da må man som foreldre bare sette igang! ^^ Vet du når foreløpig termin er?Ja, hun har mast litt I det siste![]()
Nei.. jeg må ta en test I morgen for å se om jeg får et høyere tall enn 1-2 uker. Skulle egentlig hatt mensen for 2 uker sidenOg da må man som foreldre bare sette igang! ^^ Vet du når foreløpig termin er?
Gratulerer!
Tusen takk!! ♡♡Gratulerer, Daim! Kjempekoselig![]()
Mhm! Har begynt å bruke melk i rett i koppen kakao, men fløte var mye bedre![]()
Oooh. Smeltet nonstopen da?Har aldri prøvd kakao med fløte, dette må prøves en dag
Laget meg varm sjokolade på melk og lyse nonstop en gang, det var veldig godt![]()
Haha, var du så usynligVar noen som nesten satte seg på meg..