Vet ikke , har akkurat kommet innHvor skravler alle sammen I kveld? Det var så stilt her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke , har akkurat kommet innHvor skravler alle sammen I kveld? Det var så stilt her..
Han er på vei ut døren nå!Flash en pupp
Funker hver gang![]()
Jepp! Må jo uansett bidra til vi er i mål!Da får du bare skravle for å være helt sikker![]()
Ikke mye. Babysvømming i morgen. Gubben prater om å trene på søndag. Du da?
Jeg har ikke peiling. Har ikke fått skravlet så mye enda i dag så jeg veit ikke om de har sagt noe om det.Blir spennende å se hvem det er som stikker av med denne vesken.
Noen som vet om trekningen blir i morgen, eller om den utsettes til mandag på grunn av helgen?
Satser på her nå daVet ikke , har akkurat kommet inn
Hvilke da?Sjokolade og chips her.![]()
Kjekt med playdateHalvveis ligger på sofaen og hiver innpå med chips og sjokolade.Håper å få til en playdate i løpet av helga.
Du bikker vel 12 straks gjorde du ikke?Jepp![]()
Jevner der ut når de blir litt eldreIkke mer enn 6 måneder. Hun ble født i juni i fjor og min i desember. Men merker fort forskjellen i alder når de er så små
Blir vel litt innimellomFår du skravlet noe da?
Jeg er på jobbHjem om noen timer, da tar jeg helg
![]()
Hvilke da?![]()
Ferdig kl 0430Når er du ferdig på jobb når du begynner nå?
Ferdig med de 100 for lenge sidenDu har vel skravlet dine innlegg tidligere I dag![]()
Kjekt med playdate![]()
Selvfølgelig er du detFerdig med de 100 for lenge siden![]()