VINNER AV STORKSAK ER TRUKKET!

Ikke sjokkerende mange påmeldt...

Jeg vil være med å vinne storksak :D:D

Ja, jeg vil være med å vinne Storksak! Må henge i jeg da, har vært på seminar og reisefot i hele dag og ikke hatt tid til forum. :o

Dere sjekker ved å trykke inne på profilen deres der antall innlegg står, og så ligger de kronologisk, så er fort gjort å finne hvor mange man har pr dag :-)

Ja, jeg vil være med å vinne Storksak.
Hvordan finner man ut hvor mange innlegg man har skrevet på en dag?

Tell på profilen din, det er 20 pr side mener jeg så da skal det nederste på side 5 være fra i dag om du har 100 eller mer :)

(jeg tok skjermdump av antallet jeg hadde like etter midtnatt, og bare går ut fra at jeg derfor må over det+100)

Teller innlegg skrevet etter midnatt igår på den 100-innlegg-utfordringen?

Jepp, men for å være på den trygge side, tell etter klokken 2 eller noe sånn tenker jeg, det er en backup av forumet som kjøres da og jeg vet at innlegg skrevet før den den første i mnd ikke er med på topp 100, så jeg er usikker på om de kan være utenfor her også, antar ikke det, men surt å ryke på et par innlegg, liksom.

Tell på profilen din, det er 20 pr side mener jeg så da skal det nederste på side 5 være fra i dag om du har 100 eller mer :)

(jeg tok skjermdump av antallet jeg hadde like etter midtnatt, og bare går ut fra at jeg derfor må over det+100)

Hmmm. På nylig aktivitet? Om det er det så har jeg mye å gå på ser det ut som :P

Hmmm. På nylig aktivitet? Om det er det så har jeg mye å gå på ser det ut som :p

på innlegg. og finn alle innlegg skrevet av..

etter 00.00 har du 23, så jeg ville satset på.... minst 80 til.

trykk på profilbidet ditt og du ser at du nå har en totalt på 4933, s9 4933+80= 5013

5010 egentlig, men sikkerhetsmargin hadde jeg likt (jeg er risikoavers) og hadde skrevet noen ekstra.

Sjekk mot den i ny og ne, så ser du hvor mye du mangler.

Og sleng deg med i en skravletråd, så er det fort gjort

på innlegg. og finn alle innlegg skrevet av..

etter 00.00 har du 23, så jeg ville satset på.... minst 80 til.

trykk på profilbidet ditt og du ser at du nå har en totalt på 4933, s9 4933+80= 5013

5010 egentlig, men sikkerhetsmargin hadde jeg likt (jeg er risikoavers) og hadde skrevet noen ekstra.

Sjekk mot den i ny og ne, så ser du hvor mye du mangler.

Og sleng deg med i en skravletråd, så er det fort gjort
Oida..... Trooor kanskje ikke jeg klarer dette :-P Jaja, får gjøre mitt beste for totalen da, slik at en av dere får premien :-)

Oida..... Trooor kanskje ikke jeg klarer dette :p Jaja, får gjøre mitt beste for totalen da, slik at en av dere får premien :)

Det er da ikke umulig. Som sagt, sleng deg på en skravletråd, så lar det seg gjøre, altså!

Back
Topp