Ja prøver å tenke det jeg ogsåKlart det. Men om han sover godt og er fornøyd. Du og gubben får tid sammen. Så tenker jeg det er supert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja prøver å tenke det jeg ogsåKlart det. Men om han sover godt og er fornøyd. Du og gubben får tid sammen. Så tenker jeg det er supert![]()
Hehe ja fort gjortHaha. Er noe av samme problematikken herglemmer det
Haha jaHehe. Sikkert bare gøy å være sammen med andre babyer![]()
Du får dra gravidkortetJeg har så lyst på kinamat! Hvor mye må jeg smiske med mannen tro?jeg orker ikke ut å kjøre!
![]()
Helt uten internett. Kan sende sms men ikke ringeBare uten internettdekning eller dekning på mobilen generelt?
Det hjelper alltid herJa det kan hjelpe på! Eller gå naken fra badet til soverommet, for å kle på meg der innemye er gjort da!
Fanken jeg viste det var noe jeg hadde glemt, har aldri sendt mannen ut etter mat jeg bare MÅ ha mens jeg har vært gravidDu får dra gravidkortet![]()
Jupp, samme som oss da. Syns den gule ikke er så veldig godJa hva heter nå det da. Det med røde poser. Santa Maria kan det stemme?
Hvorfor det?Men nå forsvinner nettet her![]()
Vi har faktisk aldri har et barn i sengen en hel nattJa prøver å tenke det jeg også. Han havner nok over i vår seng ila natten uansett så mye kos da
![]()
Ikke jeg heller:-/. Spiser kun hvis jeg ikke har annet alternativ og da somregel hvis jeg spiser taco hos andre som lager detJupp, samme som oss da. Syns den gule ikke er så veldig god![]()
Det husker jeg eldste også drev med når han var litenTuppa er lagt, hun ligger å sparker i veggen..
Pleier vel og avta etter første trimester![]()
Ja prøver å tenke det jeg også. Han havner nok over i vår seng ila natten uansett så mye kos da
![]()
Men nå forsvinner nettet her![]()
Åh,så hun var eldre ja?Haha ja. Hun til venninnen min har begynt i barnehage og ville helst ha alle lekene for seg selv og prøvde å ta alle lekene fra mini. Og skulle gi tilbake til han før hun tok dem igjen. Stakkar lå bare der og prøvde å ta leker som hun kom og tok igjen
Ytterst få netter han har ligget hos oss en hel natt. Kun ved sykdom. Men kommer somregel over ila natten en gang for amming. Og jeg sovner alltid fra så får ikke lagt han tilbake før jeg våkner til morgenen igjen og vi står oppVi har faktisk aldri har et barn i sengen en hel natt![]()
Vi satser på den avtar snartJa er det jeg har hørt, har jo en jente fra før men hadde nesten ikke plager med henne. Var aldri kvalm med henne, så dette er helt nytt for meg![]()