Ullvott
Elsker forumet
Ja.. Blitt så lille de siste dagene at jeg har mistet følelse i ene tåa. Men jeg har vært bedre i perioder, så krysser fingrene for at det går over igjen snartBekkenplager?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Blitt så lille de siste dagene at jeg har mistet følelse i ene tåa. Men jeg har vært bedre i perioder, så krysser fingrene for at det går over igjen snartBekkenplager?![]()
Boots apotekFra hvor?
Blir innlegg av sånt da ;-)He he nysgjerrigperer![]()
Ikke bra!Ja.. Blitt så lille de siste dagene at jeg har mistet følelse i ene tåa. Men jeg har vært bedre i perioder, så krysser fingrene for at det går over igjen snart![]()
Jepp :-DHar dere husket å melde dere på i utfordringstråden?
Å fytti! Det er jammen ikke til å spøke med. Har inngått bekken trøbbel selv hittil, bare vondt innimellom om jeg har tatt for hardt i. Misunner deg ikke. Håper det går over!Ja.. Blitt så lille de siste dagene at jeg har mistet følelse i ene tåa. Men jeg har vært bedre i perioder, så krysser fingrene for at det går over igjen snart![]()
Wow, godt jobba så tidlig på ettermiddagen ;-)Da var iallefall over 100 innlegg oppnådd![]()
Sier han noe spennende?Sitter å ser på turn jeg..faren som sitter ved siden av bryr seg ikke om hva han sier i andres nærvær...,.
Jeg pleier å være like smart som degJeg var smart nok til å screen shotte![]()
Det gjør jeg og ;-)Ting har gått I 220 på jobb i dag, jeg kommer sterkere tilbake i kveld, damer![]()
Jeg skal skravleFy fader, som dere skravlerHva er på planen i kveld da?
![]()
Men er det nok?Flinke dere har vært mens jeg har vært borte.
Er over halvveis, jo
Jeg er med!Men er det nok?
Hvem er med i kveld???
Oida! Hva må du høre på?Sitter å ser på turn jeg..faren som sitter ved siden av bryr seg ikke om hva han sier i andres nærvær...,.
Ja er jo det.Viktig å følge med![]()
Det er jo kriseHei og hopp!
Mannen er ute med mini å husker. Jeg ligger rett ut! Prøver å huske hvor mange innlegg jeg hadde i dag morgeshahaha! Tenk å glemme å sjekke.
Dere gjør?