Kanskje jeg også må takke for meg :(

Håper det går bra!
Kanskje oppmuntrende å vite at jeg blødde mye de 3 første mndene av svangerskapet, og har en skjønn gutt på nå 5 år etter det! Så ikke all blødning betyr fare!
Men skjønner godt bekymringene!

Jeg blødde en del med S, og sitter med en herlig gutt på 6 år nå :)

Jeg mista i august, og i slutten av september hadde jeg positiv test igjen :) spotta litt her for noen dager siden, men det stoppa opp og kjennes ut som alt er som det skal :)

Takk for oppmuntring dere! Her startet dagen med blod IGJEN. Så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal føle eller tro :/ skal det gå galt er det best deg bare skjer så jeg slipper å gå slik.. Skal det ende bra kan det godt slutte nå..

Jeg skal be for deg idag, sender deg positive tanker ♡ ♡ Håper at dette går bra ♡♡

Ønsker og håper at det går fint for deg, har selv hatt blødninger så vet hvor skremmende det kan være. Det som er betryggende er det å høre at det faktisk er ganske vanlig og mange opplever blødninger og det går fint.
Krysser fingrene for deg :Heartred

HERREGUD jeg er fremdeles gravid! Hcg prøvene var kjempe fine! Men pga blødningene skal jeg ta det helt med ro og ikke engang bære handleposen selv. Det kan fremdeles gå galt da.. Men skal til undersøkelse igjen neste uke. Fikk ikk akutt time for jeg var under 12 uker!

Så bra, gratulerer :-D Håper resten av graviditeten går bra!

HERREGUD jeg er fremdeles gravid! Hcg prøvene var kjempe fine! Men pga blødningene skal jeg ta det helt med ro og ikke engang bære handleposen selv. Det kan fremdeles gå galt da.. Men skal til undersøkelse igjen neste uke. Fikk ikk akutt time for jeg var under 12 uker!

Så bra :-) nå ble jeg glad :-)
Håper det fortsetter sånn :-) :-)

Så bra!! Deilig å få vite at det kan gå bra :) krysser alt for deg!

Helt ufattelig! Var så overbevist om negativt svar! Håper blødningene avtar nå så jeg bare kan glede meg :) men kjenner jeg er litt lettere i kroppen nå!

Back
Topp