Å kjenne liv

Nelly84

Glad i forumet
Nå kjenner vel de fleste liv ganske ofte? Jeg er 24+1, og magen har vokst enormt de siste par ukene. Nå både ser og kjenner jeg baby høyt og lavt der inne. Veldig deilig å slippe bekymringene om det fortsatt står til liv osv :)

Jeg har morkaka fremme, kjente for første gang antydning til liv i uke 18, men ingenting tydelig før nå i uke 23. Fortsatt diffuse dunk og bevegelser, men er likevel veldig deilig å få fysisk bekreftelse. Har slitt litt med angst og negative tanker den første tiden, grunnet tidligere aborter, så må ærlig innrømme at jeg har hatt god nytte av angelsound'en min. Trenger heldigvis ikke bruke den noe nå lengre :D Hurra!

Nå kjenner vel de fleste liv ganske ofte? Jeg er 24+1, og magen har vokst enormt de siste par ukene. Nå både ser og kjenner jeg baby høyt og lavt der inne. Veldig deilig å slippe bekymringene om det fortsatt står til liv osv :)

Jeg har vært så heldig og kjent liv hver dag siden veldig tidlig. Men nå er det jo baluba i forhold da ;) Og som deg har jeg også eksplodert de siste ukene. Stor forskjell på uke 21 og uke 24 :o Hvor skal dette ende? Hehe.

Kjent liv hver dag i noen uker nå. Og det syntes jeg er deilig , får liksom en bekreftelse på at hun lever inni der :-)
Men nå er det vel sånn at vi skal kjenne det hver dag nå som vi er 24 uker? :-)

Jeg har også vært heldig å kjenne liv hver dag siden tidlig sv.skapet- selv med morkake på fremre vegg. Kjent daglig fra jeg var 13+6. Men tok ei stund før jeg kjente det på utsiden. Nå vises det også godt på utsiden. Veldig livlig bølle i magen som turner hele tiden, er sjelden sparkene vedvarer på et og samme sted, de er overalt :p

Min er mest ivirg mellom kl. 22 og 23. Da ser du at magen beveger seg :D

Jeg har kjent liv siden 19+5, men nå skal vi jo så klart begynne å bekymre oss for å kjenne noe hver dag også :p
Men det varierer veldig, men spesielt morgen og kveld er det ganske aktivt, og når jeg sitter med kontorarbeid etc på jobb, så er det en del aktivitet, liker vel ikke at jeg presser på :hilarious:

Kjenner masse liv hver dag, men dette er jo første og jeg stusser litt på typen bevegelse, han virker så brå liksom, jeg hadde kanskje sett for meg litt jevnere og mykere bevegelser, men ofte så er det brått og kort, og syntes godt utenpå :)

Har kjent liv hver dag nå i mange uker, er 21+6 nå så d er herlig nå som de begynner vi mye sterkere og oftere:)

Her har jeg en skikkelig vilter liten bebis, spreller og hopper og sparker til alle døgnets tider.. O.o Lurer på åssen det her skal gå!! :-P

Back
Topp