Jeg har ennå dårlig samvittighet etter igårNå ble jeg godtesyk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ennå dårlig samvittighet etter igårNå ble jeg godtesyk![]()
Herlig å ha deg tilbakeGodt gammelt driv nå ;-)
Det var vel litt tidligere i kveld da eller?Og det var like herlig som det så ut![]()
Hva spiste du i går?Jeg har ennå dårlig samvittighet etter igår![]()
Kos deg med sprekken og god tur i morgenDa er baby bada og baggen nesten ferdig pakka
Nå skal jeg på en sprekk og spise sjokolade!!!![]()
Best å gjøre det enklest muligJeg får prøve på det.
Det er på tide å hanke dem inn for mat. Jeg synes jeg allerede hører protestene, det er mest fristende å vente.... og øknskene... havregrøt, sånn som pappa lager den, med kakao i. Nei, for tenk, jeg orker ikke lage havregrøt i dag, jeg tenker at joghurt er fint. Med eller uten havregryn i. Ja, så slipper jeg gjøre noe særlig. Lillejenta i magen gjør ubehagelige ting med meg. som om hun skal utvide livmora mi ved å presse på så den strekker seg, også skjønner hun liksom ikke at ribbein... de vil ikke strekke på seg....
Håper prosjektet går fintProsjekt få mini til å sovne selv er i gang. Foreløpig ligger han rolig i sengen sin og leker med kosedyrene sine og tutten. Håper å slippe å amme i søvn![]()
Har tenkt samme tanke som deg. Mye roligere her i dag :/Jeg har en virkelig dårlig mage følelse på dagens mål, hvordan er det med dere?
Syns tempoet er mye lavere her i dag enn det var i går
Altså ikke bare her i denne tråden men på hele BV...
Kommer med en oppdatering kl 20:15 siden det var da jeg kom med den i går
Nei, i grunn ikkeSå ikke løpe rundt og be om kom etter man opprinnelig er lagt altså
Nei da, hun sover nå
Snakker du om fotball nå?!Rødt kort etter 5 min.
Håp om poeng på bortebane da![]()
Er vel litt lettere uten kul på magenEr herlig. Synd jeg ikke har fått brukt skogen så mye her. Skal bli flinkere nå![]()
Så koselig, svigermor holder på meg kjolen tuppa skal ha på bildene så skal jeg starte ogsåHolder på så smått med julekort her![]()
Flinke de er daUngene mine på selvstyr i kveld. Kveldsmat? fint, finn frem selv. Trenger mer? ok, finn frem. Trenger hjelp med melka? Prøv selv!
Kommer som vanlig til å be dem gå på badet, kle av seg og gå på do, men jeg bør vel hjelpe til med tannpussen...
Virker ikke til å være like my energi i folk her i dag nei, men hva vet jeg som ikke har vært her i dag. ..Jeg har en virkelig dårlig mage følelse på dagens mål, hvordan er det med dere?
Syns tempoet er mye lavere her i dag enn det var i går
Altså ikke bare her i denne tråden men på hele BV...
Kommer med en oppdatering kl 20:15 siden det var da jeg kom med den i går
Ja da trengte du det nok!Ble minimalt med søvn også. Jentungen våknet rett før jeg la meg og var mye våken. I tillegg var det fullt kjør i magen. Glad jeg tok meg en dupp før i dag![]()
Åh! Hurra , jeg har faktisk fri helgJeg har en høytidelig nyhet å komme med her! Klar?!
Det er freddan i morgen!!!!Planer for helgen?
Som vanlig....du har stålkontroll!!Lille U sover.
Frøkna er lagt
Eldsten sitter med Mac'en sin
Oppvaskmaskinen går.
Veldig effektivt her når mannen ikke er hjemme![]()