Håper du får hvilt deg litt også da og at formen er enda bedre i morgenDen er noget bedre, men er ganske sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får hvilt deg litt også da og at formen er enda bedre i morgenDen er noget bedre, men er ganske sliten
Nei, var ikke gøy. Men gud det var verdt det til sluttmen forebyggelse tenker jeg er cluet
fikk noen øvelser fra jordmor som skulle være veldig gode
vært hos din jordmor enda?
Joda er noe med det!! Heheja jeg har lest om noen øvelser men jeg har ikke kommet i gang med det ennå..
Nei har ikke det.. Ikke fått snakket med henne da hun ikke har vært tilstede når jeg har prøvd å ringe.. Hun er bare tilstede på mandager..
Hehe, ligger i sengen?Definer "i seng" er du snill![]()
Det var veldig koselig å se hanSå koselig at du drar på besøk![]()
Herlig ! Nydelig naturNy energi! Fikk gått meg en times tur i skogen bak huset idag. Så utrolig deilig og komme seg ut og bare gå i sine egne tankermed nydelig utsikt
![]()
![]()
![]()
JaHerlig ! Nydelig natur)
Det var da tidligEr trøtt jeg
Huff daTjohei hvor det går..
Lille U ble brått veldig sulten og skrek siden han ikke fikk maten fort nok, eldsten satt og skulle ha hjelp med leksene, frøkna ropte fra oven at hun var ferdig på do og trengte hjelp og jeg var midt i et migrene anfall...
Er så glad jeg ikke er alenemor, ville jeg aldri ha klart.
All respekt til dere som er det
Fysj daHaha, bortsett fra en gang i mnd![]()
Det så herlig utNy energi! Fikk gått meg en times tur i skogen bak huset idag. Så utrolig deilig og komme seg ut og bare gå i sine egne tankermed nydelig utsikt
![]()
![]()
![]()
Høres Flott utJaser byen ut fra huset her. Går jeg bak huset og videre inn, så ser jeg dette. Kjekt å bo på toppen av byen. To forskjellige verdener på to minutter
![]()
Er herlig. Synd jeg ikke har fått brukt skogen så mye her. Skal bli flinkere nåHøres Flott ut)
Så ikke løpe rundt og be om kom etter man opprinnelig er lagt altsåHehe, ligger i sengen?![]()
Åh, så koseligHolder på så smått med julekort her![]()
Og det var like herlig som det så utDet så herlig ut![]()
Tok noen fine bilder i høstferien og håper noen av dem kan brukesÅh, så koselig![]()