Ubrukelig og bortkasta?

Vet ikke hva e skulle gjort uten vugge i stua, mi elsker å ligge i den og sovner alltid mye fortere der enn i sengen selv om vi bruker babynestet i begge!
Skulle ønske det var slikt her og :) den forblir nok ubrukt her. Hun sover så lett og at da må jeg sitte musestille i stua om hun sovner på sofaen eller lignende. Funker godt til oppbevaring av strikketøyet mitt da ;)

Skulle ønske det var slikt her og :) den forblir nok ubrukt her. Hun sover så lett og at da må jeg sitte musestille i stua om hun sovner på sofaen eller lignende. Funker godt til oppbevaring av strikketøyet mitt da ;)
Off så kjedelig da :( Mi sover som en stein når hun først har sovnet, og elsker å bli vugget i søvn. Så kan både støvsuge og banke spiker i veggen her uten at hun våkner :p

Off så kjedelig da :( Mi sover som en stein når hun først har sovnet, og elsker å bli vugget i søvn. Så kan både støvsuge og banke spiker i veggen her uten at hun våkner :p
Åååh send litt av det sovehjertet bort hit da ;)

Det som blei minst brukt her var kanskje vippestol. Skikkelig bomkjøp. Eldste likte den ikkje, lille var så fornøgd med å ligge på matte på golvet at vi ikkje brukte den til ho heller. Dvs, ho tok den i bruk som lenestol då ho var rundt to år (øverste hakk på babybjørn).

Jakker til baby. Gensere og heile drakter var mykje bedre.

Back
Topp