Mye brun utflod plutselig, hva skjer..

Drømmespire

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberlykke 2016
Jeg er i dag 8+2 og har siden jeg ble gravid hatt bittelitt brun utflod av og til. Men i hele dag har jeg hatt svake mensmurringer, og jeg har også vært en del i aktivitet. I sted kjente jeg plutselig at det rant veldig i trusa. Når jeg gikk på do hadde det kommet MYE brun utflod/blod. Var ikke noe friskt blod, men det hadde kommmet liksom så veldig mye på en gang. Kjenner jeg ble veldig bekymra nå :( Men vet at det ikke trenger å bety noe heller. Noen med erfaring?

Jeg ville ringt legen. Har desverre ingen god historie å komme med.
Du er så langt på vei at de raskt kan se på UL om det er noe!

Jeg ville ringt legen. Har desverre ingen god historie å komme med.
Du er så langt på vei at de raskt kan se på UL om det er noe!

Ja, tror det er lurt, for dette så ikke bra ut :(

Krysser alt jeg har for deg.. Lykke til

Jeg har hatt både friske blødninger og brun utflod flere ganger ila disse ukene, og det går bra. Lille reka inni der lever og gror. Det har riktignok ikke vært store mengder, men skummelt har det vært lell. Lykke til i alle fall! Krysser fingre og tær for deg.

Uff. Ring til legen, bedre å få sjekket det så fort som mulig.
Masse lykke til =)

Har selv blødd og det er ikke noen god følelse. Du burde reise til legen sjekke det. Krysser fingrene for deg og lykke til.

Uff, det er ikke noen god følelse, nei :( Jeg blødde under mitt første svangerskap og i mitt tilfelle skyldtes det rett og slett sensitive slimhinner. Et nys var nok til at det blødde. Håper det er en ufarlig blødning hos deg også. Lykke til!

Jeg håper det er uskyldig for deg.
Det har skjedd med meg og da mistet jeg.
Ser jo ut som erfaringen til mange her er at det går bra :-)

Blødd..
I første var det som du skriver, da hadde jeg noen hematomer som lå å "lakk"..
Med nr 2 hadde jeg også hematomer, men de blødd veldig en periode.
Gikk fint med begge.
Det startet rundt uke 7-8 begge gangene.

Jeg har hatt både friske blødninger og brun utflod flere ganger ila disse ukene, og det går bra. Lille reka inni der lever og gror. Det har riktignok ikke vært store mengder, men skummelt har det vært lell. Lykke til i alle fall! Krysser fingre og tær for deg.

Ok, godt å høre at det kan være normalt, og jeg har ikke vært så veldig bekymret før det i dag kom så mye på en gang. Takk for det <3

Uff. Ring til legen, bedre å få sjekket det så fort som mulig.
Masse lykke til =)

Fikk tatt en tlf til sykehuset tidligere i kveld. Hun sa jeg måtte se det ann, men at det var sannsynlig var fordi det vokser inni der osv., så det kan være helt normalt. Men jeg klarer ikke helt å la tankene hvile, så jeg kommer til å bestille ul i morgen!

Har selv blødd og det er ikke noen god følelse. Du burde reise til legen sjekke det. Krysser fingrene for deg og lykke til.

Nei er grusomt :( Det kan både gå bra og ikke bra, er usikkerheten som er verst. Jeg kommer til å bestille ul i morgen. Takk <3

Uff, det er ikke noen god følelse, nei :( Jeg blødde under mitt første svangerskap og i mitt tilfelle skyldtes det rett og slett sensitive slimhinner. Et nys var nok til at det blødde. Håper det er en ufarlig blødning hos deg også. Lykke til!

Godt å høre at det kan være uskyldig også. Håper det også er sånn i mitt tilfelle. Jeg har jo vært forkjøla i det siste og har hostet veldig hardt noen ganger, kanskje det spiller inn, aner ikke. Takk hvertfall <3

Jeg håper det er uskyldig for deg.
Det har skjedd med meg og da mistet jeg.
Ser jo ut som erfaringen til mange her er at det går bra :)

Ja det er jo aldri godt å si. Trist at du mistet den gangen :( Får håpe det beste <3

Blødd..
I første var det som du skriver, da hadde jeg noen hematomer som lå å "lakk"..
Med nr 2 hadde jeg også hematomer, men de blødd veldig en periode.
Gikk fint med begge.
Det startet rundt uke 7-8 begge gangene.

Godt å høre, så håper virkelig det er uskyldig :) Blødde du bare brunt blod da?

Fikk tatt en tlf til sykehuset tidligere i kveld. Hun sa jeg måtte se det ann, men at det var sannsynlig var fordi det vokser inni der osv., så det kan være helt normalt. Men jeg klarer ikke helt å la tankene hvile, så jeg kommer til å bestille ul i morgen!
Høres lurt ut å bestille ul, blir ikke bedre av at du går rundt og bekymrer deg! Prøv å trøst deg selv med at det ikke er friskt blod da <3

Høres lurt ut å bestille ul, blir ikke bedre av at du går rundt og bekymrer deg! Prøv å trøst deg selv med at det ikke er friskt blod da <3

Ja har bare nøtt til det nå, ellers blir dette altoppslukende, hadde vært best å få på dagen i morgen! Ja heldigvis er det ikke det (enda) :) Bare så utrolig overraskende og merkelig. Men takk <3

Godt å høre, så håper virkelig det er uskyldig :) Blødde du bare brunt blod da?
Ja, og det kom om jeg var i aktivitet(kom mer da)
Jeg fikk en UL og der fant de at alt var i orden og årsaken, så slo meg til ro, men blødde av og på fram til uke 16 mener jeg.

Håper det er uskyldig..
Klem

Back
Topp