Hva skjer nå?

Frk79

Betatt av forumet
Hei jenter!
Da har altså vi blitt henvist til Tromsø av vår lege for assistert befruktning. Etter langt om lenge...:dead: er det noen som har erfaringer om hva som skjer videre? Hvor lenge vi må vente på å høre fra dem? Har lest på unn sine sider, men hadde blitt veldig gla for å høre deres erfaringer:happy:

Last edited:
Første gang venta æ bare ei lita stund, å va litt overraska når tlf kom litt brått på No har vi venta sia april, å vente på klarsignal etter blodprøvetaking (litt lengere ventetid den hær gangen da dæm hadde glemt å sende blodprøverekvisisjona i april). Men regne me å være i gang om ca 1,5 uka

Første gang venta æ bare ei lita stund, å va litt overraska når tlf kom litt brått på No har vi venta sia april, å vente på klarsignal etter blodprøvetaking (litt lengere ventetid den hær gangen da dæm hadde glemt å sende blodprøverekvisisjona i april). Men regne me å være i gang om ca 1,5 uka

Hei lykkeligemeg:)
Har du lyst og dele litt informasjon og erfaring fra tromsø med meg?
Ser ut som vi skal igjennom ivf etterhvert, og synes det er litt vanskelig å finne nok info på nett:)
Bare send meg en privat melding hvis du ser at du orker :)

Ser ut som vi skal igjennom ivf etterhvert, og synes det er litt vanskelig å finne nok info på nett:)
Oi så raskt☺ det høres bra ut. Ser ut som vi må vente enda lenger...fikk avslag på søknad siden jeg ikke ble kvitt alle celleforandringer ved konisering.

Henger meg på denne. Skulle gjærne visst mer om hva som skjer i en sånn prosess...tenker på personlige erfaringer☺

Jeg hører til tromsø. Venter på at jeg skal bli kvitt noen celleforandringer, så må vi vel skøke på nytt hva med deg?

Hører også til tromsø:)
Skal inn til gyn i dag å få informasjon ang ivf, slik at vi får fordøyd siste og tatt ett valg om når vi ønsker starte opp:)

Huff, celleforandringer er ikke noe kjekt :/

Hører også til tromsø:)
Skal inn til gyn i dag å få informasjon ang ivf, slik at vi får fordøyd siste og tatt ett valg om når vi ønsker starte opp:)

Huff, celleforandringer er ikke noe kjekt :/
Så spennende da☺ du må gjærne fortelle meg litt hvordan prosessen er etterhvert. Lykke til☺

Så spennende da☺ du må gjærne fortelle meg litt hvordan prosessen er etterhvert. Lykke til☺

Da har vi hatt samtale hos gyn :)
Alle mine prøver var nå normale, også normal el!
Vi blir allikevel henvist til ivf, så skal bare ta de siste blodprøvene på torsdag denne uken, så blir henvisningen sendt om ca en uke når svarene kommer :)
Siden min gyn (som er privat) er tilknyttet helse nord, så får vi oppstart her hos gyn :D
Trenger ikke til tromsø for forsamtale, all oppfølging med medisiner og ul underveis får jeg her, så kun reising ved uttak/innsett :)
Nå ville gyn bare få oss inn i systemet, så med en gang vi får godkjent forsøk så velger vi selv når vi ønsker oppstart:)
Så lenge de har kapasitet på sykehuset :p
Fikk vite at det nå er ca 3-4 mnd ventetid, så da får vi vel svar i jan/feb senest mars :D

Kan jeg spørre om hvor i landet du bor?
Hvor gamle er dere? :)
Veldig kjekt å ha kontakt med noen i samme situasjon :)

Back
Topp