Ja ikke sant. Nesten 70% på dunjakken, måtte bare ha denOj! Må si det var skikkelige røverkjøp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant. Nesten 70% på dunjakken, måtte bare ha denOj! Må si det var skikkelige røverkjøp![]()
Så koselig daLitt smått til frøkna.
Og så kjøpte vi barselsgave til de gamle husvertene våre som fikk seg ei jente igårto fine bodyer, en bukse og ei søt rangle
![]()
Utspekulert og smart er det sammeEller utspekulert alt etter som![]()
Det skjønner jeg! Hadde slått til jeg ogJa ikke sant. Nesten 70% på dunjakken, måtte bare ha den
Så tidlig?!Begynner å bli trøtt jeg![]()
JaSå koselig da![]()
Haha. Velkomme i klubbenJeg er endelig inne på appen igjen, og som jeg har savnet dere! Jeg tror jeg er I ferd med å bli avhengig av BV
Ja det vil jeg anta er reeltRonjaR, vi er ofte konkurranseforumet..
Hos meg står det at 33 brukere titter på tråden, er det reelt?
HahaUtrolig hvor mye rart disse barna kan finne på å si.
- Mamma jeg er ikke Jacob eller Neikop, jeg er tullekopp.
Nei ikke helt.Utspekulert og smart er det samme![]()
God tid til å kose seg hjemmeHåper på det. Blir nok ikke før i august neste år da:-/
IKKE ROP SÅ HØYT, JEG HAR VONDT I HODET![]()

Velkommen hjemHjemme fra koelig tur
Fått shoppet litt også
Hva har du shoppet?Hjemme fra koelig tur
Fått shoppet litt også
Hadde flax da, var en igjen i str til kengubarnetDet skjønner jeg! Hadde slått til jeg og![]()
HahaAner ikkemen han får den perfekt til hver gang, og den er så god at jeg kunne drukket den fra glass!
haha
Gubben skal på trening så satser på at i kveld får jeg skravlet litt jeg ogsåOm vi får opp tempo ikveld så er vel det fullt mulig![]()
Det fint en bok om Jacob og Neikop, ja.Hahalært i barnehagen??
Det skulle man troDere klarer vel 20.500 innlegg i denne tråden i dag?
PÅ RADIOEN SA DE NETTOPP AT DET ER CAPS-LOCK DAGEN! DET ER TYDELIGVIS EN DAG FOR ALT!![]()