Ja leste det lenger opp og spurte deg om det var vanskelig å være så ung mor ;-)fikk en gutt tre mnd før jeg ble 16
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja leste det lenger opp og spurte deg om det var vanskelig å være så ung mor ;-)fikk en gutt tre mnd før jeg ble 16
han hørte at vi laget babyenHahah, altså hørt dere snakke om det, eller hørt at dere..... Ja altså... Laget denne babyen???
Hihi, ja det var jo bare to uker tilHehe, ja er nok ikke sunt å gjøre det FOR ofte heller
Men det er jo så koselignå skal jeg ihvertfall la være frem til kontrollen
![]()
God kveld til deg oghar du en bra kveld?
Da har jeg fått tatt ned, brettet og hengt opp tøy!! Mannen min var snill å bære opp tøyet for meg og hjelpe å henge opp sengetøy siden jeg har så utrolig med kramper i magen :/
God kveld![]()
Hatt en fin dag ?God kveld)
Får ikke tid til å gå inn derVeldig braligger ny oppdatering fra Sara i utfordringstråden
![]()
Når var det da???
Mens jeg la storebror kanskje?
God kveldGod kveld![]()
Velkommen innom ;-)Tilbake i pausen ser dufikk klipt 2 stykker bare Resten igjen
Haha,kjenner til denMannen er ute, frem med sjokoladen![]()
Er helt greit detDet var ikke så sent
har svart på denJa leste det lenger opp og spurte deg om det var vanskelig å være så ung mor ;-)
Hurra for det ogsåOg her en helt ikke-skravlerelatert jubel!
BRANN ER IGJEN KLARE FOR ELITESERIEN!!!!!
Så flink du er daJo, takk som spør!
Har fått strikka ferdig sauene på en lue jeg strikker.. Så, er drittlei strikking for kvelden
Hva med deg?
Nei enklest å holde seg på en plassFår ikke tid til å gå inn der![]()
Ja jeg ser jo det på klokka...Ble litt roligere nå. Nærmer seg kvelden for flere..
Hurra for det også