Hvor har de vært da?Nå kommer snart gutta mine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har de vært da?Nå kommer snart gutta mine![]()
Er vel lurest med opptak daHar satt Broen på opptak. Umulig å følge med på noe så spennende med svigermor på besøk. Hun bare prater gjennom tven
Så deilig å slippe og lage middagFerdig på jobb. Sitter I bilen mens gubbis er inne og henter tuppa i barnehagenhjem å skifte klær og rett til mamma på middag
![]()
På fotballtreningHvor har de vært da?
Er vel lurest med opptak da
Merker jeg sliter litt med å følge med jeg også, når det blir for stort tempo her inne også
Mye som skjer på kort tid![]()
Så bra den hadde god effektDen paracetten gjorde underverker.
Jeg er fremdeles skitt, men gutten er i godt humør igjen
Tror jeg skiter i å lage middag i dag og bare tar med en pizza fra frysedisken
I knowOooo...
Elsk![]()
Karri tas på etterpå av de som ønsker detMed karri?![]()
Nei, det blir fort vanskeligKan ikke se på tv om du skal følge skravla her altså!
Blir godt å få dem hjem igjen daPå fotballtrening
Gjør det som er best for deg sier jeg. Ikke mange årene av arbeidslivet man er gravid heller29 uker i morgen
Men symfysen pleier ikke være sånn som dette hele tiden altså, men det henger jo sammen med at jeg jobber bare 40% og går på gruppebehandling hos fysio en gang i uka, burde gått to, men da må jeg redusere til 30% jobb og det har jeg ikke fått meg til å be legen om enda.
Det blir detBlir godt å få dem hjem igjen da![]()
Noen planer for kvelden?Det blir det
Gjør det som er best for deg sier jeg. Ikke mange årene av arbeidslivet man er gravid heller![]()
Nei, det blir fort vanskelig![]()
Ville vært rart om dere var helt likeVi er ganske ulike![]()
Ja,ligge på sofaen!Noen planer for kvelden?
Ja, og da må man fokusere skikkeligFokus er viktig når farta går opp. Og den skal høyere opp enn dette![]()
Hørtes ut som en god planJa,ligge på sofaen!