Gikk litt opp for meg! :D

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg har drøyd å handle noe ammeklær og amme bh siden jeg har vært så usikker på hva jeg trengte eller ville ha og tenkt at det er jo leeeenge til jeg trenger det :p
Men så fikk jeg rabattkort på hm med 25% rabatt på natt-tøy og undertøy.
Så i dag handlet jeg to ammetopper, fire amme-bh'er og mama hotpants og en kjempe søt pysj som jeg følte meg kjempe fin i nå som gravid.
Det var faktisk kjempe kjekt og jeg som gruet meg litt til det.
Nå nyter jeg bare følelsen at jeg faktisk skal bli mamma for første gang til verdens beste gutt <3

Merkelig det der... plutselig innser man at... oi, det kommer en baby snart!

En annen ting jeg også merker at jeg drøyer er å kjøpe engangs ammeinnlegg. Tenker liksom at det trenger jeg jo ikke. Er jo bare de som ammer og har melk i puppene som trenger det. Er jo teit at jeg skal kjøpe det liksom... Meeeen det kommer jo til å være meg om ikke så lenge :p Hehe

En annen ting jeg også merker at jeg drøyer er å kjøpe engangs ammeinnlegg. Tenker liksom at det trenger jeg jo ikke. Er jo bare de som ammer og har melk i puppene som trenger det. Er jo teit at jeg skal kjøpe det liksom... Meeeen det kommer jo til å være meg om ikke så lenge :p Hehe
Og kjøp ull ammeinnlegg. Vi var på tur i helga så vi hadde på det meste 3 varmegrader og -3 grader om kvelden. Fy så vondt det gjorde i puppene allerede. Så jeg skal kjøpe det snart.

Og kjøp ull ammeinnlegg. Vi var på tur i helga så vi hadde på det meste 3 varmegrader og -3 grader om kvelden. Fy så vondt det gjorde i puppene allerede. Så jeg skal kjøpe det snart.
Ull innlegg kjøpte jeg faktisk i sommer og brukte det hver dag en periode, så roet det seg. Men så fikk jeg et til par med ull innlegg i babyshower :) så tror det holder. Men ja det er viktig spesielt for oss midt i vinter ammingen. Ble også anbefalt å kjøpe lecitin kosttilskudd som forebygger tilstoppede melkeganger. Så har kjøpt en sånn boks på helsekosten :)

Det merket jeg også her om dagen! Når jeg får penger igjen skal jeg kjøpe det!

Det er kjemperart å tenke på at vi snarr har en baby å passe på <3 :-D

Jeg brukte faktisk ikke engangs ammeinnlegg sist, så det er ikke sikkert du får bruk for det:-) Jeg brukte bare de i ull, lakk ikke mye i det hele tatt. Følger ikke det med i en av de gratis babypakkene også?

Jeg brukte faktisk ikke engangs ammeinnlegg sist, så det er ikke sikkert du får bruk for det:-) Jeg brukte bare de i ull, lakk ikke mye i det hele tatt. Følger ikke det med i en av de gratis babypakkene også?
Var bare med noen prøver :)

Jeg fikk en hel pakke med ammeinnlegg i en en dem, rema sin tror jeg det var.

Jeg lakk mye begge gangene, jeg fikk masse, masse melk, mer enn jeg trenger til baby, og brukte engangs, ull og bambus om hverandre. Får se hva jeg finner igjen.

Jeg fikk en hel pakke med ammeinnlegg i en en dem, rema sin tror jeg det var.

Jeg lakk mye begge gangene, jeg fikk masse, masse melk, mer enn jeg trenger til baby, og brukte engangs, ull og bambus om hverandre. Får se hva jeg finner igjen.
Åja... Hmm.. Får sjekke en gang til. Trodde det var tørre engangskluter den pakken var...

Åja... Hmm.. Får sjekke en gang til. Trodde det var tørre engangskluter den pakken var...
Det også. Mulig det var en annen jeg fikk ammeinnlegg i altså, men trodde det var den. Kan se på det når jeg kommer hjem

Det også. Mulig det var en annen jeg fikk ammeinnlegg i altså, men trodde det var den. Kan se på det når jeg kommer hjem
Sjekket rema, Rimi, apotek 1 og dittapotek og i to av de var det hel pakke med tørre engangskluter og i to av de var det prøver med enten Medela innlegg eller avent innlegg, men ingen full pakke med ammeinnlegg. Men kanskje det er i Kiwi sin? Har ikke fått hentelapp ennå.

Kiwi, dvs libero, har jeg ikke henta. Skal se om jeg husket feil når jeg kommer hjem, fysio først

Jeg har denne i rema-posen min
9e1bcc55c08e7ebba52f69f151e5c78e

O tillegg små våtservietter og en pakke tørre kluter

O tillegg små våtservietter og en pakke tørre kluter
Hmm.. Så rart. Jeg hadde ikke en sånn i min pakke :/ men kjøpte en på rema i sted. I min Rema var det en pakke med bleier, pakke med tørre kluter, vaskemiddel, badesåpe, våtservietter, smukk, body og brosjyre med produktene... Hadde du alt det pluss ammeinnlegg?

Jeg har denne i rema-posen min
9e1bcc55c08e7ebba52f69f151e5c78e
Tror ikke det var meningen at den skulle ligge oppi der, så da har du vært heldig :P har googlet innhold på rema1000 sine pakker og de inneholder ikke ammeinnlegg, men ser at libero (Kiwi) sin gjør det :)

Jeg fikk ikke vaskepulver, men altså ammeinnlegg i stedet.

Rema sin nettside sier at vi får syv ting hvor den syvende er en overraskelse, så muligens ikke alle får det samme der?

Back
Topp